وام 10 تا 300 میلیونی خرید قسطی از دیجی‌کالا و 3 نکته کلیدی برای متقاضیان این وام

لست سکند

شرکت دیجی پی امکان خرید اعتباری یا همان خرید قسطی کالا با تسهیلات از 10 تا 300 میلیون تومان را از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور را فراهم کرده است اما لازم است متقاضیان به نکات کلیدی و هشدار مهم این شرکت درباره این روش خرید توجه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها خرید قسطی کالا بسیار مورد توجه است و خرید قسطی کالا از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کشور یعنی دیجی‌کالا هم متقاضیان زیادی دارد. طبعا اگر برای این مدل خرید روش های تسهیلاتی و وام  های قابل توجه – مثل اعتبار و وام 10 تا 300 میلیونی که دیجی پی برای خرید از دیجی کالا در نظر گرفته است – در نظر گرفته شود استقبال از این روش خرید به مراتب بیشتر خواهد بود.

اما این‌که با اعتبار کدام شرکت یا واسطه از دیجی‌کالا خرید می‌کنید، نکته کلیدی و مهمی‌ست که می‌تواند تجربه یک خرید مطمئن را برای شما رقم بزند.

 

راز آسمان پایتخت

قاعدتا در یک روش معتبر پیش از آن‌که از شما برای خرید اقساطی دعوت شود، هماهنگی و توافقی میان فراهم کننده‌ی بستر خرید اقساطی و دیجی‌کالا به عنوان بازارگاه تجاری، به عمل می‌آید تا ایمن و دقیق بودن همه‌ی جوانب خرید، محاسبه جزئیات مالی و پرداخت اقساط، تجربه‌ای خوشایند را برای مصرف‌کننده‌ی نهایی رقم بزند.

ویدیوهای پربازدید امروز:

در حال حاضر تنها راه خرید اقساطی از دیجی‌کالا که هم در چارچوب مقررات و قواعد خرید این بازارگاه تعریف شده باشد و هم با توافق و نظارت دیجی‌کالا انجام شود، استفاده از اعتبار دیجی‌پی، بازوی فین‌تکی دیجی‌کالاست، که با قوانین و شرایط مشخص و شفاف و با امضای قراردادهای رسمی بین کاربر و تامین‌کننده‌ی اعتبار، امکان‌پذیر می‌شود.

1. فریب پیامک های گمراه کننده را نخورید

ممکن است روزانه پیامک‌های زیادی از طرف شرکت‌هایی دریافت کنید که ادعا می‌کنند، اعتبار خرید قسطی از دیجی‌کالا را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند اما تنها روشی که با هماهنگی و نظارت دیجی‌کالا قابل استفاده است، خرید با اعتبار دیجی‌پی است.

مشکل اصلی در استفاده از خدمات این قبیل شرکت‌ها این است که بدون توافق و نظارت دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند و دیجی‌کالا نمی‌تواند عملکردها و فرآیندهای آن‌ها را مورد تایید قرار دهد.

علاوه بر این در طرح‌های خرید اقساطی دیجی‌پی کاربر می‌تواند به اندازه نیاز از مبلغ اعتبار خود خرج و اقساط را هم متناسب با میزان مصرف اولیه پرداخت کند، در حالی‌که در سایر روش‌ها کاربر ناگزیر است تمام مبلغ اعتبار دریافت شده را به صورت کامل مصرف کند، چرا که اقساط بر اساس سقف مبلغ اعتباری بسته می‌شود.

2. فرآیند خرید کالا با وام دیجی‌پی از دیجی‌کالا چگونه است؟

متقاضیان خرید قسطی با استفاده از اعتبار دیجی‌پی، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌کالا یا مراجعه مستقیم به اپلیکیشن دیجی‌پی، درخواست خود برای دریافت اعتبار را ثبت کنند.

شرکت دیجی‌پی پس از اعتبارسنجی و تأیید توان بازپرداخت متقاضی، اعتبار مورد نظر را طی یک فرآیند دیجیتال و غیرحضوری در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

دریافت‌کننده اعتبار، با مراجعه به فروشگاه دیجی‌کالا، از میان میلیون‌ها کالای موجود، بدون هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب کالا یا مدل آن، تا سقف اعتبار مشخصی خرید می‌کند. سقف اعتبار خرید قسطی از دیجی‌کالا، بسته به انتخاب متقاضی و اعتبارسنجی دیجی‌پی، از ۱۰میلیون تا ۳۰۰میلیون تومان تعیین می‌شود.

بنابر اعلام کارشناسان دیجی‌پی، این شرکت از ابتدای سال جاری، صدها میلیارد تومان اعتبار خرید کالا به بیش از ۵۵هزار متقاضی از سرتاسر کشور اعطا کرده، که این تعداد همچنان در حال افزایش است.

نکته مهم این‌که همه فرایند دریافت اعتبار یا خرید قسطی از دیجی‌کالا، به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی انجام می‌شود.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

3. وام خرید اقساطی دیجی پی نیاز به ضامن ندارد

متقاضیان دریافت اعتبار از دیجی‌پی برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا، نیازی به ضامن ندارند و فقط با ارائه یک برگ چک صیادی و به‌شرط تأیید اعتبار، می‌توانند کالاهای موردنظرشان را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنند.

خرید اقساطی از دیجی‌کالا به‌طور رسمی و با تأیید این فروشگاه بزرگ، «فقط از طریق شرکت دیجی‌پی» امکان‌پذیر است. برای دریافت اعتبار دیجی‌پی تنها کافی‌ست هنگام خرید از دیجی‌کالا گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید و یا «اپلیکیشن دیجی‌پی» را از یکی از استورهای معتبر دانلود و برای خرید اقساطی ثبت‌نام کنید.

استفاده از خدمات اعتباری غیرمطمئن ممکن است دردسرهایی برای کاربران به وجود آورد که رسیدگی به آن‌ها در حوزه مسئولیت‌های دیجی‌کالا یا دیجی‌پی نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

78 دیدگاه برای “وام 10 تا 300 میلیونی خرید قسطی از دیجی‌کالا و 3 نکته کلیدی برای متقاضیان این وام

        • رویا گفته:

          به غیر از سود بانکی چرا باید به دیجی کالا هم‌ پول بدیم همین که خرید میکنیم از دیجی کالا خودش یک مزیت هست براشون این درصد دیجی کالا برا چیه

      • پیمان گفته:

        وام های خرید کالا با سود خیلی خیلی بالا.
        در حالیکه در حال حاضر خیلی از بانک ها، شرکت ها و حتی فروشگاه ها، وام های مشابهی با سود خیلی کمتر و در چند مورد در حد کارمزد پرداخت میکنند.
        بعنوان مثال، بانک مهر ایران، تا سقف ۲۰ میلیون و با شرایط خیلی آسان در چند ساعت وام رو بشما پرداخت میکنه و میتونید کالای موردنظرتان را بدون سود و با کارمزد کمی دریافت کنید. بنده لباسشویی پاکشوما را با اقساط ۱۲ ماهه و یک ضامن که چک هم خودم دادم، با کارمزد ۲۴۴ تومن دریافت کردم.
        دوچرخه ۴.۵ میلیونی رو از فروشگاه شهر خودمون با پیش پرداخت دلخواه و چک ۳ ماهه بدون هزار تومن سود خریداری کردم.

        • مرتضی لک علی ابادی گفته:

          سلام میشه لطفا راهنمایی کنید این وام ک بانک مهر داده تا چ سقفی میشه گرفت و ضامن ایا میخواد؟ اگه میخواد چجور ضامنی باید باشه اخه متاسفانه گیر اوردن ضامن واقعا دشواره. بعد چ وامی هست ؟ ممنون

  1. احمد میقانی گفته:

    من ده میلیون میخواستم بگیرم که چهار میلیون آن را خرید کنم دو برگ چک بنده را خراب کردند و آخر هم ندادند عیبهای نامربوط گرفتند

    • زهره گفته:

      شانس اوردی ک قبول نکردن چون با کارمزد ۴۲درصد باید پس میدادی همه کاربرانی که گرفتن از کرده خود پشیمان هست
      ۲۲درصد شرکت لزینگ میگره
      ۲۲درصد هم کارمزد خود دیجی پی
      ی کلاهبرداری قانونی
      شکر خدا قبل از تایید مدارکم خودم لغوش کردم

  2. امید گفته:

    من هم هر چی چک ارسال میکردم میگفت طبق راهنمای گفته شده.
    دقیقا همونطور پر کردم.
    البته یه زرنگی که دارند اینه که دقیقا سود و کارمزد نهایی مشخص نمیکنن و بعد خرید کالا چیزی خیلی بیشتر از این سود و کارمزدیه که اعلام کردند.
    در ضمن برای وام ۱۵ ملیونی چک ۲۲.۵۰۰ میلونی می‌گیرند که حتی عبارت بابت ضمانت هم نباید در اون درج بشه، هر وقت بخوان راحت می‌توانند نقد کنن با این اوصاف.

  3. محمد گفته:

    بفرمایید سود ۴۱ درصد که همه بدانند. به غیر از سود بانکی کارمزد خود دی جی هم هست که نقدا کسر می شود.

  4. حمید حیدری گفته:

    دروغ بزرگ و دزدی است.اول اینکه کلی مدارک میخوان بعدم چک با مبلغی بیشتر از وام و در اخر ۲۳ درصد سود دیجی پی برمیداره و ۲۲ درصد هم دیجیکالا در کل ۴۵ سود میگیرن ولی دیجی پی ب متقاضیان میگه دیجی پی ۲۳ سود برمیداره و از سودی که دیجیکالا برمیداره حرفی نمیزنه.یه مثل میزنم شما اگر بخواهید یه گوشی شیاموی ای یازده بخرید حدود شونزده میلیون پانصد قیمتشه. دیجی کالا میگه باید ۳۰ درصد پولو نقد بدی حدود شیش میلیون کمی کمتر.
    بعد از اون ور بخواهید از دیجی پی وام پانزده میلیون ی بردارید با باز پرداخت یک ساله میشه حدود بیست میلیون
    وقتی میری خرید کامل کنی فقط ده میلیون اعتبار ازت قبول میکنن و شیش میلیون هم باید نقد بدی .خب اینجا میگی پس پانزده میلیون اعتبار دارم اینجا فقط ده تومن میتونم استفاده کنم پس پنج میلیون بقیش چی میشه.
    بهتون بگم برای بقیه اعتبار تون فقط هفت روز وقت دارید تا خرید دیگه ی انجام بدید و سی درصد خرید جدید رو هم نقدی پرداخت کنید
    حالا شما یه ۶میلیون نقد دادید
    یه بیست میلیون قسط تون میشه
    در کل باز پرداخت شما میشه بیست و شیش میلیون برای خرید یه گوشی شانزده میلیونی هزنیه کردید.
    این سایت هم پول گرفته تا تبلیغات کنه وگرنه این آیتم خبری نیست بلکه تبلیغاتی هست.
    ممنونم موفق باشد

    • ایمون گفته:

      تو خود دیجی پی گفته، چرت‌و پرتاب ملتم بیخیال، هیچکدوم رو گوش نکن، خودت برو تحقیق کن ، در موردش ، بسته به زمان بازپرداخت متفاوته، ضامنم فقط یک برگه چک صیاد هست، که‌همونطور که میدونید چک صیاد بدون اجازه شما و ثبت در سامانه امکان نقد شدن ندارع ، چک برای خودت یا اقوام درجه یک می‌تونه باشه..در مورد سود هم سر و ورهای مردم رو بعنوان جوک بخون و لذت ببر.همینطور حساب کردن زندگیمون این شده…سود دیجیکالا رو نمیدونم از کجاشون دقیقا در میارن چون بعد از دریافت وام ، مبلغ بصورت اعتبار کیف پول در دیجی پی شما شارژ میشه، و شما با اون خرید رو پرداخت میکنید ، در واقع فروشگاه دیجیکالا اصلا نمیدونه و نمی‌فهمه شما از چه راهی پرداخت میکنید، اول کاراتون رو انتخاب و در نهایت نوع پرداخت رو از کیف پول انتخاب میکنید، حالا کی دیجی کالا این ۲۲درصد که میگن رو می‌کشه روش که ما ندیدیم نمیدونم😂😂🙂 فقط فهمیدم حرف ملت دورتر نمی ارزه و فقط یه مشت حرف کرده خودت فقط به خودت اعتماد کن

  5. حبیب گفته:

    توی دیجی پی هم یه ماه مهلت داری از کل وامت استفاده کنی اون مقداری که استفاده نکردی بلوکه میشه تا پایان اقساط. الان من از وام ۱۰ ت ۲ونیمش بلوکه است.

  6. هوشنگ گفته:

    به.همین.راحتی.گفته.میشه.نیست. بر…وام.گرفتن.کفش.اهنین.باید.بپوشی..بکپارتی.کلفتی.داشته.باشی.یعنی.غیر….ممکن.هسته.وام.خداهدایتکند.ظالمین…را.ماراهم.صبرایوب.بده

  7. محمد لواسانی گفته:

    من خرید کردم ۲ بار این مورد که اگر وسیله ایی
    که به دست شما میرسه مشکل داشته باشه و بخوای مرجوع بکنی ( جدیدا خیلی هم از وسیله های دیجی کالا مشکل داره ) دیگه نمیتونی اون وسیله رو بخری و چون مهلت خرید دیجی پی ۷ روزه ولی اگه وسیله مشکل داشته باشه و بفرستس برای دیجی کالا تا برسه دستشون و تایید خرابی دستگاه بیاد بیشتر از این زمان میبره و فرد خریدار
    چکش سوخت میشه حواستون رو خیلی جمع کنید به این موضوع

    • ایمون گفته:

      خب راهی هست با ۵۰هزار تومان میتونی دیجی پلاس عضو باشی ، هم زودتر میارن ، هم زودتر میبرن و هم خارج نوبت بررسی میشه و هم اینکه شما ۶۰روز مهلت تست خواهید داشت، بهر حال ۵۰تپمن توی این زمونه نسبت به خدماتی که میگیری پول خرد هم نیست،

  8. احسان کرمی فرد گفته:

    من از اعتبار ده میلیونی استفاده کردم در کوتاه ترین زمان و برخورد بسیار مناسب پرسنل دیجی پی وکالاها هم ۴۸ساعته به دستم رسید وباهمان کیفیتی که در آگهی درج شده بود

  9. کیوان گفته:

    بنده پنج ماهه اقساطم تموم شده و چک ضمانتم رو برنگردوندن. بیش از ده بار هم پیگیری کردم و بی نتیجه بوده

  10. فانوس گفته:

    اولا که جنسهای دیجی کالا بسیار بی کیفیت هستند دوما شما هم مثل بانکها یادگرفتین و به ربا خواری روی آوردین، وایدبر ربا خوار و ربا گیرنده

  11. علی گفته:

    اولا که جنسهای دیجی کالا بسیار بی کیفیت هستند دوما شما هم مثل بانکها یادگرفتین و به ربا خواری روی آوردین، وایدبر ربا خوار و ربا گیرنده

  12. ح گفته:

    لطفا بسته های خریداری شده رو به موقع برسونید نمیخواد وام بدید
    شما که قادر نیستید یا شاید هم توانای شو ندارید سفارش هاتونو به موقع برسونید بعد از یک هفته حتی نمیدونید بسته کجاس
    چطور میتونید به پروژ جدید فکر کنید شایدم بخاطر اینکه سود دهی بالای داره هول شدید سفارش اتو ول کردید تا عقب نیافتید

  13. ن.م گفته:

    برید از مغازه ای که اقساطی میده بگیرید خیلی بهتره که هم سودش کمتره هم از کیفیت و سالم بودن کالا خیالتون راحته

  14. علی گفته:

    من چک فرستادم و بیست میلیون تایید اعتبار شدم اما اینقدر دیجی پی سود اقساط برای خودش در نظر می گرفت که از خرید منصرف شدم و تاریخ اعتبارم گذشت الان یک سال بیشتره چندین بار تماس گرفتم چکم رو تحویلم بدهند که هر دفعه به بهونه ی روال اداری هنوز برام نفرستادند اگر شخص بود حتما تا الان ازش شکایت کرده بودم و فکر کنم اخرش هم مسیرم شکایت باشه

  15. مخالف دیجیکالا گفته:

    همش دروغه بالای ده بار چک ارسال کردیم . و فقط میگه چک صیادی قدیمی . الان همه دست چک هاشون جدید شده و قبول نمیکنن. بجای دیجیکالا برو تو شهر از کاسب آشنا بخر آنقدر اسیر این دیجیکالا نشید . یک مشت دروغ گو و با سود بالاتر بهت میفروشه و قسط هاشم ۲۲٪ بازپرداخت

  16. حمید گفته:

    سلام دوستان من محاسبه کردم حسابداری رشته ام خیلی خیلی زیاده سودش بالای 40درصد واقعا بی انصافی ما مردم خودمون باید جلوی این جور مسائل بایستیم..

  17. MA گفته:

    سلام من برای گرفتن وام اقدام کردم ۳ بار چک ارسال کردم. خداییش پاسخ گویی خیلی خوبی دارند اما با توجه به صحبت های یکی از دوستان فکر کردم اگر کالای مورد نظرم که الکترونیکی بود مشکل داشته باشه کارمزد دیجی پی برنمی گرده و مجبورم هر کالای جایگزینی رو انتخاب کنم برای همین منصرف شدم. برای ۲۰ میلیون ۲۲۰۰ کارمزد دیجی پی میشه حدود ۳تومن هم سودش. زیاده

  18. اردلان گفته:

    جریان دیجی پی و دیجی کالا همانند جریان اون پسری بود که مادرش را میخواست بفروشد !!!هیج گربه ایی محض رضای خدا موش نمیگیره …!باید کفه ترازو بسمت شرایط گزار سنگین تر باشه والا سرشون درد نمیکنه واسه دردسر، در پایان سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبنه تمام ، خوشت نمیاد نخر هوس نکن نخاه بگیر جلوتو اگر امروز تو ومن نخریم فردا بهتر میشه اگه بخریم پس شاخشون میره تو شکممون گله نداره … متشکرم

  19. شاهین گفته:

    اصلا به صرفه نیست.متاسفانه بارها خرید کردم اولا که خیلی ارسال طول کشید و ثانیا یه اشتباهی کردم یه سری منزل نبودم آدرس مغازه برادرمو دادم که مرکز شهره آقا بچه رو نابود کردن هر وقت سفارشی دادم فرستادن در مغازش.آدرسو تو دیجی پاک کردم بازم دارن میفرستن پیشش و خلاصه دیگ خوشم نیومد از خرید دیجی. خواستم تلسکوپ بگیرم قیمتش حداقل یک و نیم برابر بازار بود منصرف شدم .و خلاصه عزیزان گول نخورید این سایت آمازون نیست که حتی تو کشورهای خلیج خدمات داره و خدماتش عالیه ….

  20. امیرصادق گفته:

    من تجربه گرفتن وام از دیجی پی رو دارم
    مراحل تایید همش از طریق اپلیکیشن انجام میشه کوتاه توضیح بدم
    من که 20،میلیون وام گرفتم، به، این صورت شد
    20میلیون بهت میده
    2میلیون پرداخت میزنی به عنوان کارمزد
    به مدت 12 ماه هم 1880تومن پرداخت میکنی
    من راضی بودم چون بانکها کلی اذیتت میکنن و هزارتا، ضامن ازت میخوان با برگ چک و سفته و کسر حقوق و ی مبلغم مسدود میکنن با سود 18 درصد که، درنهاین بیشتر هم میگیرن
    ولی اینجا، واقعا با ی برگ چک اعتبارو بهم دادن
    البته من خرید نداشتم شانس اوردم همکازم قصد خرید 20میلیون لب تاب داشت من با وامم خریدو زدم ایشونم پول نقدشو داد به من

  21. علیرضا گفته:

    میدونستین بانک‌های کفار و کاسبای اونجا ها ربا ونزول نمیخورن به نظر شما 30 درصد 25 درصد وغیره ربا و نزول نیست برای همینه که بر کت از کشورمون رفته خدایا به بعضی ها بگین هرس نزنن کفن جیب نداره اسکندر با تمام جهان گشا ییهایش گفت دستهای من را از تابوب بیرون بزارن تا ببینن اسکندر جهان گشا با دستهای خالی میره تو قبر

  22. علی گفته:

    با سلام گول چنین فروشگاهائی که هیچگونه تعهدی در برابر مشتری راندارند نخورید گربه بخاطر خدا موش نمیگیرد اینها تنها بفکر فروش کالا بهر صورت که بشود هستند عاشق چشم و ابروی ماها نیستند

  23. Rayka گفته:

    من یک وام ۲۰تومنی گرفتم که ۲ تومن پیش پرداختم شد و تقریبا ۲۵ میلیون باید پس میدادم چک ضمانتم ۳۰ میلیونی خواسته بودن.در واقع ۱۸ تومن دادن ۲۵ باید پرداخت میکردیم یکساله.وجالبتر اینجا بود اگر هرتاریخی وام به حسابتون واریز میشد اول ماه بعد اقساطط شروع میشد یعنی اگر ۲۹ ماه میخریدی ۱ ماه بعد باید قسطشو میدادی خیلی مزخرف بود

  24. zekrya گفته:

    یادتون باشه تمام مشکلات اقتصادی همین وامها و نزول ها و رباها ست نه تحریم….
    ربا خور حیا کن، مملکت و رها کن.

  25. امین گفته:

    این طرح ها در سایر کشورها هم هست و طرح های خوبیه هم برای مصرف کننده و هم فروشنده و هم شرایط گذار اما متأسفانه شرایط گذار این طرح سود زیادی میگیره که منطقی نیست و از طرفی فروشنده هم یک کارمزد جداگانه دریافت می‌کنه و به صورت نقدی باید پرداخت کنید که این دیگه فاجعه است و اگر میخوان طرح موفقی داشته باشند باید کارمزد دیجیکالا که دزدی در روز روشن هست رو حذف کنند.
    در ضمن فرآیند تایید چک مدت زمان زیادی می‌بره که ممکنه تا چک تأیید بشه کالای مورد نظر دیگه موجود نباشه.
    لطفاً ایرادات طرح رو اصلاح کنید تا استقبال گسترده تر بشه……

  26. مهرداد گفته:

    نه اقا اینجوری نیست، من خودم 15 میلیون اعتبارگرفتم. یک ساله، کلا 18 میلیون پس دادم. الانم دو قسطش باقی مانده، توی بازار باید یک سوم حداقل نقد میدادم و با همون سود تقریبا تازه باید کلی منت کشی فروشنده رو هم بکشی. من ک راضی بودم. تازه بانک باید پول بذاری چند ماه تا بهت وام بده اونم با ضامن و کسر حقوق..

  27. Vahid گفته:

    این همون بهره هست که به‌گفته کتاب خودتون حرام‌است
    از نزول بالاتر هست این سودها یعنی کسی بره پول نزول کنه خرید کنه بازم منفعتش بیشتر تا بیاد از دیجی کالا با هزارتا مکافات خرید کنه و‌سود دوبرابری هم بده یعنی از نزول هم بالاتر جالبه که با این جور شرکتهایی که به طور واضح نزول میدن ماری ندارن

  28. عادل گفته:

    والله دوستان من نقدا از دی جی کالا خرید کردم سرم کلاه گذاشتن. حالا قسطی واویلا ترا به خدا پول به این شرمتعای اینتر نتی ندید همه فروشگاهای بزرگ کشور قسطی جنس میدن بدون بهره یا با بهره کم

  29. امید گفته:

    یک ذره دندون رو جیگر بگذارید خودتون پس انداز کنید و نقدا بخرید
    من تو یک سال گوشی و لپ تاپ رو با پس انداز خریدم و نه یک ریال بهره دادم و نه دنبال چک و ضامن و این چیزا رفتم
    فقط صبر و برنامه ریزی

  30. عبدالله سلیمان گفته:

    انصافا ازدیجی کالا راضی هستم هم ازقیمتها هم از این اعتبار
    همین که دوندگی وهزارتا داستان ومدرک وضامن نمی‌خوان ارزش داره

  31. حجت گفته:

    رفقا اعتبار خرید اقساطی الان فقط روی بانک تجارت هست که نیاز به افتتاح حساب بلند مدت تجارت داره ، کسایی که زودتر از من پیگیر بودید آخرین بار روش دیگه ای جز بانک تجارت رو چه موقع دیدید ؟

  32. شهروز گفته:

    بنده گرفتم و دو تا موبایل هم خریدم . راضی بودم و اصلا گرفتاری بانکها رو نداشت . الان هم آخرین قسط رو پرداخت کردم . فقط تو کامنتها خوندم که انگار چک تضمین رو برنمیگردونن یا دیر برمیگردونن . نگران شدم . این بی نظمی احتمالی ضربه بزرگی به مشتریان راضیشون هست . امیدوارم اینطور نباشه .

  33. پـــاشـــا گفته:

    سلام نظراتی رو ک خوندم مجبور شدم یه اطلاعاتی رو با شما درمیون بزارم.
    اول اینکه بنظرم اول شما خودت برو توی سایت دیجی پی و اونجا مبلغ وام رو بزن بهتون میگن ک چقد سود و کلا چقد باید پرداخت کنید.
    بنده ۱۵ میلیون وام گرفتم ۱ میلیون تفاوت نقد نسیه میشه و یکونیم هم سودش میشه ینی کلا برای ۱۵ میلیون شما 17.500.000 یک ساله باید پرداخت کنید.و به شایعات هم توجه نکنید!!!

  34. صالح گفته:

    سلام خواستم بدونم نمیشه با اعتباری که از اینجا میگیریم بیاد تو کارت بانکی و جای دیگه خرجش کنیم ؟ ممنون میشم اگه کسی جواب بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز