وام ۲۵ میلیون تومانی با سود ۱۰ درصد به کدام بازنشستگان تعلق می‌‌گیرد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ثبت نام وام  ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان از ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان از امروز می توانند برای وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندانشان ثبت نام کنند. ثبت نام این وام به صورت اینترنتی انجام می شود و بازنشستگان و مستمری بگیران دو هفته مهلت دارند تا مراحل ثبت نام را انجام بدهند.

نرخ سود این وام ۲۵ میلیون تومانی ۱۰درصد است و بازنشستگان کشوری باید در ۶۰ ماه این وام را به صندوق بازنشستگی بازگردانند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شرایط دریافت وام ۲۵ میلیون تومانی چیست؟

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، حداقل حقوق خالص دریافتی فروردین ماه سالجاری مشمولین باید یک میلیون تومان بوده و تاریخ عقدنامه فرزند نیز در بازه زمانی اول خرداد ۱۳۹۸ تا اول اردیبهشت ۱۴۰۰ باشد.

این وام ۲۵ میلیون تومانی فقط به کسانی که بار اول ازدواج کرده اند تعلق می گیرد. ضمن اینکه در صورت مشمولیت پدر و مادر در صندوق، فقط یک وام به فرزندان پرداخت می شود.

همچنین بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در دوره‌های قبل برای دریافت این وام اقدام کرده اند و موفق به دریافت تسهیلات شده اند، امکان ثبت نام و بهره‌مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود نخواهند داشت. همچنین متقاضیانی که در دوره قبل ثبت نام کردند و مشمول این تسهیلات نشدند درصورت تمایل باید دوباره ثبت نام کنند.

به گفته مرتضایی فرد از سال ۹۸ که این تسهیلات اجرایی شده تا کنون، به حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از واجدین شرایط طی ۵ دوره تسهیلات ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی پرداخت شده و در این دوره نیز به هزار و ۴۰۰نفر دیگر از مشمولان، وام ۲۵ میلیون تومانی پرداخت می شود.

متقاضیان دریافت این تسهیلات از ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir درخواست خود را ثبت کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام ۲۵ میلیون تومانی با سود ۱۰ درصد به کدام بازنشستگان تعلق می‌‌گیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز