وام ۲۴۰ میلیونی مسکن چقدر آب می‌خورد؟

وام ۲۴۰ میلیونی مسکن با نرخ جدید اوراق و تسهیلات وام چقدر آب می خورد؟

به گزارش کاماپرس، زوج های تهرانی می توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت کنند. یعنی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان هم وام جعاله. برای دریافت این وام زوج های تهرانی باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن بخرند.

هزینه خرید این اوراق حدود ۲۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است. پنج میلیون و ۸۶۴ هزار تومان هم باید برای وام جعاله تسهیلات بخرند . یعنی در مجموع باید ۳۵ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان پرداخت کنند.تسه (اوراق) در آبان ماه ۷۳ هزار و ۳۰۰ تومان نرخ داشته‌اند. در حالی که این اوراق در آبان ماه سال گذشته ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت داشت.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

وام مسکن برای مجردها چقدر تمام می شود؟

آریاک سفر

مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله .

بنابراین برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۸۰۷۳ هزار و ۳۰۰ تومانی برابر با ۱۴ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان می‌شود که با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق به مبلغ پنج میلیون و ۸۶۴ هزار تومان خریداری کنند، رقم آن به ۲۰ میلیون و ۵۳۳هزار تومان می‌رسد.

اوراق در سایر استان ها چه قیمتی دارند؟

به گزارش رکنا سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای بزرگ با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگه خریداری شود که هزینه آن ۱۱ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان است.

این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه خریداری شود که هزینه آن هشت میلیون و ۷۹۶ هزارتومان می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز