وام ۱ میلیونی کرونا به خط پایان رسید

لست سکند

پرونده وام ۱ میلیونی کرونا با پرداخت وام به هفت میلیون خانوار، بسته شد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بررسی های اولیه اعلام کرده بود ۱۱ میلیون سرپرست خانوار مشمول دریافت وام یک میلیونی کرونا می شوند، اما رییس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بسته شدن پرونده این وام با پرداخت به هفت میلیون خانوار خبر می دهد.

وام ۱ میلیونی کرونا در دور دوم تعطیلی های کرونا برای کمک به اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفت. به غیر از وام یک میلیونی قرار است یارانه ۱۰۰ هزار تومانی هم تا پایان سال به کسانی که در آمد ثابت ندارند، پرداخت شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

دیگر پیامک ارسال نمی شود

راز آسمان پایتخت

رییس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون درباره پرداخت وام یک میلیون تومانی می گوید:« زمان ارسال پیامک به مشمولان به اتمام رسیده و پرونده وام یک میلیون تومانی کرونا بسته شده، اما اگر نهادهای مربوطه خانواری را مشمول دریافت وام تشخیص دهد، پرداخت وام انجام می‌شود.

جامعه هدف ۱۱ میلیون سرپرست خانوار (۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر) بود. مرحله نخست چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر تقاضای خود را ثبت کردند و پس از شناسایی، فهرست را به سازمان برنامه ارائه و پرداخت آن انجام شد.

مرحله دوم نیز دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شناسایی شدند که به تازگی وام یک میلیون تومانی به حسابشان واریز شده ،به این ترتیب شمار دریافت کنندگان تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به حدود هفت میلیون نفر رسید.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد چهار درصد از محل باقی‌مانده منابع بسته جبرانی ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهیانه خانوار خواهد بود.
حامد شمس درباره پرداخت مبلغ یکصد هزارتومانی به خانوار نیز به ایرنا می گوید:«شناسایی افراد در مراحل پایانی است و تا پایان آذرماه پرداخت کمک هزینه به اعضای خانوار انجام می‌شود.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز