وام ۱۰ میلیونی بازنشستگان ؛ زمان ثبت نام اعلام شد

مرحله دوم پرداخت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری با کارمزد سالانه ۴ درصد از اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری امسال هم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

بازپرداخت این وام ضروری ۳۶ ماهه و در اقساط حدود ۳۰۰هزار تومان با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد است. این وام ۱۰ میلیونی پس از پایان مهلت ثبت نام و انجام فرآیندهای معمول، فقط به حساب افراد مشمول در بانک صادرات که درسیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی دریافت می کنند، واریز خواهد شد.

زمان ثبت نام وام ۱۰ میلیونی بازنشستگان

مرحله دوم ثبت نام وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک ماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.
متقاضیان باید حتما در زمان ثبت نام شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کنند.

آریاک سفر

به گفته مرتضایی فرد، پس از پایان مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و چند مورد دیگر مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، واجدین شرایط تعیین و اسامی براساس نوبت بندی در سامانه اعلام می شود.

وام ۱۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

طبق اعلام مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته باشد، وراث پسری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند و متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد، مشمول دریافت این وام نیستند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز