وام یک میلیون تومانی کی واریز می‌شود؟

وام

از صبح روز پنج‌شنبه، واریز مرحله اول وام حمایتی دولت به حساب سرپرستان خانوار آغاز شد. طبق اظهارات مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در این مرحله به حساب 16 میلیون و 547 هزار و 743 سرپرست خانوار، مبلغ یک میلیون تومان واریز شد.

به گزارش کاماپرس، در حالی این مبلغ طی روز پنج‌شنبه به حساب متقاضیان واریز شد که وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه‌شنبه اعلام کرده بود ظهر همان‌روز لیست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده تا با اقدامات بانک مرکزی از ظهر چهارشنبه، مبلغ وام‌ به حساب مردم واریز شود.

محمد شریعتمداری در این پیام توییتری به موج دوم واریزها هم اشاره کرد و نوشت: واریز درخواست‌های دریافتی پس از سه‌شنبه نیز از ۱۰ اردیبهشت انجام می شود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

پیام اینستاگرامی رئیس بانک مرکزی
عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد طبق قولی که داده بود، مبلغ وام حمایتی دولت از یارانه‌گیران، از صبح پنج‌شنبه واریز می‌شود. او اعلام کرد که این مبلغ به تدریج به حساب 17 میلیون و 200 هزار سرپرست خانوار که کد ملی خود را ارسال کرده‌اند واریز می‌شود.
او در مورد وضعیت پرداخت وام سایر افرادی که دیرتر پیامک ارسال کرده‌اند نیز نوشت: برای کسانی که به تدریج اطلاعات‌شان را ارسال کنند تا پنیج شنبه هفته آینده واریز خواهد شد.

آریاک سفر

به چند نفر وام تعلق گرفت
عصر روز پنج‌شنبه رسانه‌ها به نقل از مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی اعلام کردند که بانک‌های عامل تا ساعت 6 عصر پنجشنبه از میان 17 میلیون و 149 هزار و 3١6 فقره وام قابل پرداخت به متقاضیان، تعداد 16 میلیون و 547 هزار و 743 فقره را پرداخت کرده است. روابط عمومی بانک مرکزی نیز اعلام کرد که امکان پرداخت وام به 40 هزار و 500 سرپرست خانوار نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطا ها میسر نشده است.

به نظر می‌رسد مشکل افراد جامانده از واریزی‌های پنج‌شنبه طی هفته آینده از طریق سازمان هدفمندسازی یارانه برطرف می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام یک میلیون تومانی کی واریز می‌شود؟

  1. قاسمی گفته:

    ایا صحت دارد ما هایی که هفته پیش از وام جا ماندیم این هفته به ما بدهند که واقعا دوماهه بیکار ومحتاج نان شبیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز