وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان را چطور بگیریم؟

لست سکند

بانک پارسیان در شرایطی که مجاز به اعطای تسهیلات باشد، انواع وام‌ها را به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک پارسیان، «پژواک» نام دارد که با توجه به میزان سپرده متقاضی پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورت کافی بودن منابع مالی بانک، افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب مجموعه پارسیان، برای این طرح تسهیلاتی درخواست دهند. هدف بانک پارسیان از ارائه این طرح، تامین مالی مشتریان با حفظ سرمایه اولیه آن‌ها عنوان شده است. اما به منظور درخواست این طرح، افراد باید حتما در بانک پارسیان سپرده بلندمدت داشته باشند. سود این سپرده بین 5 تا 8 درصد است که با توجه به نسبت تسهیلات و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

حداکثر مبلغ این وام یک میلیارد تومان و سقف بازپرداخت اقساط آن هم 36 ماه اعلام شده است. طبق اطلاعات وبسایت بانک پارسیان، برای سپرده‌های طرح پژواک نرخ شکستی وجود ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات مسدودی سپرده است و نیازی به ارائه ضامن معتبر بانکی نیست. ضمن اینکه متقاضیان این طرح می‌توانند از سپرده شخص ثالث به عنوان وثیقه استفاده کنند یا اشخاص حقوقی سپرده خود را به کارکنان مجموعه توثیق دهند.

جزئیات وام پژواک بانک پارسیان

نسبت مبلغ تسهیلات این طرح به میزان سپرده، 85 درصد اعلام شده است. در صورتی که شخصی بتواند حداکثر میزان این تسهیلات را با نرخ 4 درصد دریافت کند و زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، همان شخص باید ماهیانه 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان قسط به بانک بپردازد.

کل سود وام برای این مبلغ تسهیلات با شرایط مذکور، 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان و مجموعه رقم وام و سود یک میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان است.

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز