وام نقدی 30 میلیون تومانی برای پرسنل کارخانه ها و شرکت ها

لست سکند

شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «همیار» بهره ببرند. براساس این طرح، وام نقدی 30 میلیون تومانی به پرسنل کارخانه‌ها و شرکت‌ها تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، پرسنل کارخانه‌ها و شرکت‌های مشتری بانک توسعه تعاون که خواهان دریافت این وام هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. ضمنا باید از مدت زمان افتتاح حساب آن‌ها دو تا شش ماه بگذرد و سپس برای این تسهیلات اقدام کنند. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و برگه معرفی نامه از ارگان و شرکت مربوطه را داشته باشند. نداشتن چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی از ضروریات دریافت این وام است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان سود این وام 15 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماه است. با توجه به میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این وام یک میلیون و 39 هزار و 960 تومان خواهد بود. کل سود این وام 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن 37 میلیون و 57 هزار و 500 تومان است.

راز آسمان پایتخت

رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون چیست؟

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های دولتی کشور است که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. اشتغال‌زایی، تمرکز بر تسهیلات‌دهی به تعاونی‌ها و تقویت این بخش‌ها از رویکردهای اصلی این بانک محسوب می‌شوند.

این مجموعه طی 13 سال فعالیت خود مشتریان زیادی را جذب کرده و به گفته محمد شیخ‌حسینی، سرپرست بانک توسعه تعاون، روان بودن جریان پرداخت وام یکی از دلایل این موفقیت محسوب می‌شود. این بانک با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص و تاکید بر سلامت فعالیت‌های اعتباری، کمترین مشکل را در بخش اعتبارات دارد. در همین خصوص بانک توسعه تعاون در آیین تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید سال 1399 مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس دریافت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام نقدی 30 میلیون تومانی برای پرسنل کارخانه ها و شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز