وام یک میلیونی جدید کرونا به خانوارهای 5 نفره و بیشتر

لست سکند

یک مقام مسئول اعلام کرد خانوارهای 5 نفره و بیشتر از 5 نفره مورد حمایت مجدد تسهیلات کرونایی قرار می گیرند و علاوه بر وام یک میلیونی قبلی ، یک میلیون تومان وام جدید به آنها پرداخت می شود.

به گزارش کاماپرس، وام یک میلیونی از مصوبات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا است که از فروردین ماه سالجاری به سرپرستان خانوار تخصیص پیدا کرد و مقرر شد مبلغ آن بدون تعلق گرفتن سود  به تدریج از یارانه خانوارهای مشمول کسر شود.

در تازه ترین تحول، یک مقام مسئول دولتی از پرداخت مجدد وام یک میلیونی به خانواده های 5 نفره و بیشتر خبر داده است.

بنا به اعلام ایرنا، حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا اظهار داشت:  خانوارهای پنج نفر و بیشتر که پیش از این تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بود شامل حمایت های تسهیلاتی جدید می شوند و برای این خانوارها پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا افزود: افراد واجد شرایط برای دریافت این وام در پاسخ به این پیامک، باید کدملی سرپرست را با سیم کارتی که به نام وی است به ۶۳۶۹ پیامک کنند.

راز آسمان پایتخت

تکذیب پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی

وی همچنین در پاسخ به این که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر آغاز مرحله دوم پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه‌بگیران منتشر شده است، گفت: شایعه پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد.

میرزایی افزود ” روز شنبه هفتم تیرماه با سرشماره V.Refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن‌همراه دیگران ارسال کرده بودند پیامک ارسال شد.

وی افزود: این افراد حداکثر پنج روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است به ۶۳۶۹ پیامک کنند.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “وام یک میلیونی جدید کرونا به خانوارهای 5 نفره و بیشتر

  1. محسن گفته:

    باسلام من ۱۲ خرداد سهامم ب بانک ملی فروختم چرا این پول رو واریز نمیکنه با ۳ تا بچه تا این اوضا گرفتارم دیگه مشکل روحی روانی پیدا کردم با این تورم همه چیز گرون شده

  2. محسن گفته:

    وعدهای تو خالی یکبار فقط یکبار یکیتون روی حرفتون بمونید ملت کشنن کی میخوایین بدونبد چی شد وام پایان شهریور موریانه خوردش

  3. سعید گفته:

    سلام و ادب
    لیست افراد متقاضی وام یک میلیون تومانی مجدد (شامل یارانه بگیران پنج نفر و بالاتر و نیز سرپرستان خانواری که تلفن همراه به نام خود نداشته و یا به هر شکلی کدملی خود را به اشتباه به سامانه پیامکی وزارت رفاه فرستاده بودند و پس از دریافت پیامک وزارت رفاه در تاریخ هفتم تیرماه کدملی خود را به سامانه پیامکی ۶۳۶۹ ارسال کرده‌اند) در هفته گذشته برای واریز وام به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز