وام فوری 20 میلیون تومانی بانک آینده را چطور بگیریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک آینده در صورت داشتن منابع مالی کافی، به منظور تامین نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالا، تسهیلاتی در قالب طرح «آینده داران» ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح تسهیلاتی آینده داران، در قالب عقد مرابحه، از سال 1399 اجرایی شد. بانک آینده به موجب این طرح تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات برای خرید کالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اما متقاضیان وام این طرح باید در بانک آینده سپرده بلندمدت داشته باشند.

ضمنا وام گیرندگان فقط می‌توانند به صورت حضوری از هایپراستار بازار بزرگ ایران، ایران مال، خرید داشته باشند. اشخاص وام گیرنده حداکثر تا 60 روز بعد از دریافت تسهیلات امکان خرید از ایران مال را دارند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

کف مبلغ سپرده گذاری برای متقاضیان یک میلیون تومان است. سود این تسهیلات هم با توجه به مدت بازپرداخت تعیین می‌شود. سقف سود تسهیلات 8 درصد اعلام شده است. ضمانت اصلی برای این نوع وام، مسدودی سپرده است و افراد تا پایان تسویه اقساط تسهیلات امکان استفاده از آن را ندارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 12 ماه است.

روش‌های درخواست وام طرح آینده داران

طبق روال قانونی وام دهی بانک‌ها، متقاضیان نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. متقاضیان از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک آینده یا وبسایت این مجموعه، امکان درخواست برای دریافت این نوع تسهیلات را دارند.

مبلغ اقساط تسهیلات 20 میلیونی این طرح، در صورتی که سود آن 8 درصد و زمان بازپرداخت 12 ماه تعیین شده باشد، یک میلیون و 739 هزار و 769 تومان خواهد بود. کل سود وام برای این مبلغ تسهیلات هم تقریبا 877 هزار تومان می‌شود. در کل وام و سود این طرح تسهیلاتی برای مبلغ 20 میلیون تومان، 20 میلیون و 866 هزار و 667 تومان است.

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز