وام سهام عدالت و کارت اعتباری آن در کدام بانک ها پرداخت می شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرانجام پرداخت وام سهام عدالت اجرایی شد و از امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت غیر حضوری به سهام داران وام می دهند.

به گزارش کاماپرس، وام سهام عدالت در چند ماه گذشته از مسیرهای سختی عبور کرده است. از مخالفت بانکها با وثیقه شدن خود سهام گرفته تا آماده نبودن بانکها برای پرداخت وام و مشکلاتی که درباره صدرو کارت اعتباری وجود داشت و… اما امروز عباس معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد از آغاز پرداخت وام به سهامداران خبر داد و اینکه بانک‌های ملی و تجارت آمادگی دارند به شکل الکترونیکی و بدون مراجعه به دارندگان سهام عدالت وام بدهند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

۵۰ درصد ارزش سهام عدالت توسط کارت اعتباری به مردم ارائه می شود و مدت زمان بازپرداخت آن هم سه ساله است. طبق گفته معاون وزیر اقتصاد برای دریافت این وام هیچ مدرک یا ضامنی غیر از مدارک هویتی نیاز نیست و سهام عدالت ضامن این وام می شود.

شرایط دریافت وام سهام عدالت چگونه است؟

راز آسمان پایتخت

بانک‌های ملی و تجارت از امروز آمادگی دارند به شکل الکترونیکی و بدون مراجعه به دارندگان سهام عدالت ۵۰ درصد ارزش این سهام را توسط کارت اعتباری به مردم ارائه بدهند.

فرید موسوی عضو هیئت مدیره بانک ملی درباره چگونگی پرداخت این وام می گوید:« از امروز آماده هستیم از بستر الکترونیکی برای پرداخت این تسهیلات استفاده کنیم که نیازی به مراجعه به بانک ندارد.

مردم برای دریافت وام فقط مدارک خود را به سامانه ایوا ارسال می‌کنند و در کمترین زمان ممکن کارت اعتباری برای دارندگان سهام عدالت صادر می‌شود. این تسهیلات سه ساله است و نیاز به مدرکی و ضامنی ندارد و متقاضیان اگر در یازده یک ماهه این تسهیلات را تسویه کنند هیج گونه کارمزدی از آن‌ها دریافت نمی‌شود. »

بانک تجارت هم برای پرداخت وام سهام عدالت آماده است. در سامانه زمرد بانک تجارت به صورت غیرحضوری ثبت نام برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت انجام می‌شود و نیازی به حضور در شعب بانک تجارت نیست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز