وام سریع بانک کارگشایی + شرایط پرداخت

لست سکند

بانک کارگشایی با «ترهین طلا»، وثیقه گذاشتن طلا، به افراد وام اعطا می‌کند. در واقع متقاضیان با رهن گذاشتن طلا در این بانک طی مدت زمانی کوتاهی وام دریافت خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افراد متقاضی برای دریافت این نوع وام باید شناسنامه، کارت ملی و مقدار طلای مورد نظر بانک را به عنوان رهن در اختیار این مجموعه بگذارند. بعد از تکمیل فرم‌های لازم توسط متقاضی، ارزیاب بانک شرایط را بررسی خواهد کرد. در این مرحله ارزیاب خلوص طلا را برای دادن اعتبار مورد نیاز دریافت وام بررسی و ارزشگذاری می‌کند.

اگر فردی متقاضی وام بانک کارگشایی باشد امکان دریافت وام 2 میلیون تومانی قرض الحسنه یا وام 20 میلیون تومانی جعاله را دارد. وام 2 میلیون تومانی با سود 4 درصد، همراه با 7 درصد کارمزد، و وام 20 میلیون تومانی هم با سود 20 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که افراد برای دریافت وام 20 میلیون تومانی جعاله باید طلای بیشتری را در رهن بانک بگذارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان وثیقه برای دریافت وام بانک کارگشایی

بنا بر اعلام بانک کارگشایی، برای دریافت وام 2 میلیون تومانی، مقدار 30 گرم طلای تزئینی و برای وام جعاله 20 میلیون تومانی هم 100 گرم طلا باید در رهن بانک گذاشته شود.

اقساط این وام‌ها به صورت ماهیانه بازپرداخت نمی‌شوند. در واقع اصل و سود هر دو نوع وام یک سال بعد از دریافت باید به بانک برگردانده شود. در صورتی هم که متقاضیان در زمان سررسید مبلغ اصل و سود پول را نپردازند، بانک هر ماه تاخیر یک درصد را به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی آن‌ها اضافه خواهد کرد.

با این حال در صورتی که دریافت کننده تسهیلات امکان بازپرداخت را در زمان سررسید نداشته باشد و به بانک اعلام کند، می‌تواند با شرایطی یک سال دیگر تاریخ را تمدید کند. متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وبسایت یا شعب بانک کارگشایی مراجعه کنند.

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “وام سریع بانک کارگشایی + شرایط پرداخت

  1. فرشته گفته:

    سلام بله درسته من چندین سال هست که از همین طریق از بانک کارگشایی. وام میگرفتم که تا پارسال به ازای هر۱۰۰گرم طلا. ۱۰میلیون تومن وامسال. به ازای هر ۱۰۰گرم طلا ۲۰میلیون تومن پرداخت میکنند فقط یه جندتا ایراد داره یکی اینکه قبلا یه روز صلح زود میرفتی وقت میگرفتی و. کارهات رو انجام میدادی. و طلا رو. تحویل میگرفتند وچند ساعت بعد پول به حساب واریز میشد. اما الان باید دو سه ماه جلوتر. شهصی که قرار وام روبگیره همراه مدارک به بانک مراجعه کلی تو نوبت باشه. تازه. بتونه وقت برای چندماه آینده بگیره دراون تاریخ. بت بانک مراجعه کنه و. کارهاش رو انجام بده تا پول رو دریافت کنه. واقعا یعنی بای دوسه روز قید کار رو بزنی تا بتونی ۲۰تومن رو بگیری واین درمورد تهران هست. شهرستان هم که مراجعه میکنی میگه کلا تسهیلات. نمیدیم. بوجه نداریم

  2. آرزو گفته:

    خیلی طرح خوبیه. من سال هاست این وام رو دریافت می کنم و با پول وامش دوباره طلا می خرم و میذارم روی بقیه طلاها. علاوه بر آن بابت داشتن طلا در خانه همش استرس ندارم که خدای ناکرده به سرقت بره. با این وضعیت امنیتی که داریم که حتی در روز روشن هم دزدها بیکار نیستن

  3. سارینا گفته:

    سلام کسی هست که الان بگه به ازای 75 گرم الی 100 گرم وام چقدر میتونم دریافت کنم و چقدر و چطوری باید دوباره اونو برگردونم؟شرایط کاملش و کسی هست بدونه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز