وام جدید 100 میلیون تومانی بانک سینا چه شرایط و ویژگی هایی دارد؟

آن دسته از مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح جدید «نیلوفر» را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن گروه از مشتریان بانک سینا که به دریافت وام 100 میلیون تومانی مایل هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل شش ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. این وام سود ندارد و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید به فکر دو ضامن رسمی باشند و آن را به بانک ارائه دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 777 هزار و 778 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن 100 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آشنایی اجمالی با انواع خدمات متنوع و گوناگون بانک سینا

بانک سینا بیست و هشتم اسفندماه 1387 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تولیدی، تجاری و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید آغاز به کار کرد. هم اکنون این مجموعه در خصوص انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات ارزی، مبارزه با پولشویی، راهنمای تطبیق سیاست و مسئولیت اجتماعی و همچنین بانکداری شرکتی به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد.

خدمات تسهیلاتی این مجموعه شامل محصولات اعتباری جدید، اعتبار ویژه، صدور انواع ضمانت نامه‌های ریالی، احداث یا تکمیل ساختمان، خرید، تجهیز و بهره برداری دفترکار و محل کسب، اعطای تسهیلات به پزشکان، تسهیلات با وثیقه سپرده سرمایه گذاری مدت دار و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز