وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی را چگونه بگیریم؟

لست سکند

برای گرفتن وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی فقط پیدا کردن ضامن و وثیقه کافی نیست، قبل از هر کاری باید از هفت خوان ثبت نام و دریافت کد رهگیری عبور کرد. اما مراحل ثبت نام وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی چگونه است؟

به گزارش کاماپرس،‌ با اینکه مسئولان معتقدند گرفتن وام ازدواج برای زوج های جوان، دردسر آنچنانی ندارد، اما خیلی از این زوجها به چگونگی ثبت نام، گرفتن نوبت، پیدا کردن شعبه، نهایی شدن ثبت نام و دریافت کدرهگیری اعتراض دارند. بعضی از آنها با مراجعه به بانکهای معرفی شده از طرف بانک مرکزی مراجعه می کنند و از مشکلاتی که برای ثبت نام دارند می گویند.

اما برای دریافت وام ۱۰۰ میلیونی ازدواج-برای هر زوج ۵۰ میلیون تومان- از چه مراحلی باید عبور کرد و شرایط ثبت نام چگونه است؟ در این مطلب سعی می شود به همه سوالهای زوجهای جوان برای رسیدن به وام پاسخ داده شود.

– در مراحل ثبت نام و پر کردن فرم موفق به دریافت کد رهگیری نمی شوید، چه کار باید کرد؟

در این مرحله باید با مراجعه به قسمت بازیابی کد رهگیری و واردکردن مشخصات مربوطه در بخش‌های تعیین شده کد رهگیری خود را بازیابی کنید.

راز آسمان پایتخت

اگر هنگام ثبت نام اولیه مشخصات متقاضیان به اشتباه ثبت شود، چاره چیست؟

برای اصلاح اطلاعات، متقاضی می‌تواند با مراجعه به قسمت ویرایش ثبت نام اطلاعات خود را ویرایش کند اما در صورتی که هنوز صحت و سقم اطلاعاتش از سوی ثبت احوال تایید نشده باشد، متقاضی باید با مراجعه به قسمت ثبت نام جدید، مجددا ثبت نام کند.

-وقتی در بانک جدید ثبت نام کرده باشید، اما ناگهان با بانک قبلی خود برای دریافت به تفاهم برسید، چه کار باید کرد؟

در این شرایط برای حذف ثبت‌نام جدید خود می‌توانید اقدام کنید به شرط این که برای ثبت‌نام جدیدتان در بانک، تعیین شعبه انجام نشده باشد.

-مدت زمانی طولانی در انتظار تعیین شعبه هستید اما هنوز خبری نشده است، راه حل چیست؟

می‌توانید با مراجعه به ادارات سرپرستی بانک‌ها از روند تعیین شعبه خود مطلع شوید. همچنین با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا می‌توانید با تماس تلفنی با پشتیبانی بانک‌ها این روند را پیگیری کنید.

-پس از پذیرش متقاضی از طرف بانک برای تکمیل مدارک چقدر وقت هست؟

فقط یک ماه فرصت برای تکمیل مدارک مورد نیاز در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت نام متقاضی از سامانه حذف می‌شود تا جای فرد به سایرین داده شود.

– یک هفته از زمان ثبت نام گذشته اما هنوز شعبه معرفی نشده،‌چه کار باید کرد؟

احتمالا دلیل این تاخیر مراجعه همزمان تعداد زیادی از متقاضیان به سایت است. تعیین شعبه با توجه به میزان کثرت مراجعان و منابع قرض‌الحسنه بانکی انجام می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز