وام اجاره به مرحله تکمیل ثبت نام متقاضیان رسید

متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت  تسهیلات وام اجاره ثبت نام کرده‌اند با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی، از امروز (۱۴ مرداد) می‌توانند نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس؛ طرح اعطای وام ودیعه مسکن که از سوی دولت به عنوان یکی از طرح‌های ابلاغی برای کنترل بازارمسکن در نظر گرفته شده، اکنون با بیش از دومیلیون ثبت نام کننده در مراحل نهایی اجرای خود به سر می‌برد. متقاضیان واجد شرایط این وام از روز شنبه (چهارم مرداد ماه) با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره پیامکی۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۹ مردادماه) نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کرده‌اند و حالا بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی باید برای تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند. سقف‌ وام ودیعه مسکن در تهران ۵۰۰ میلیون ریال ، در کلان‌شهرها ۳۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۳ درصد و بازپرداخت یکساله است.

زمان ثبت نام متقاضیان

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان، به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی، از ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۴ مرداد) طی روزهای مشخص شده با مراجعه به سامانهtem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.
بر این اساس متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است در 14 مردادماه ؛ متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲و ۳» است در 15 مردادماه ؛ متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است در ۱۶ مرداد ماه؛ متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است در ۱۷ مرداد؛ متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸»، «۹» است در ۱۸ مرداد؛ و کلیه متقاضیان جامانده در تاریخ ۲۰ مرداد ماه، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

آریاک سفر

چند نکته پیرامون وام اجاره مسکن:

– کارگران و حقوق بگیران ثابت، (با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های ۵ نفره و بیشتر)، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار هستند.
– متقاضیان باید شرایطی چون: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.
– متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز