وام‌ قرض الحسنه ۱۰ میلیونی بدون سود و ضامن + جزییات

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از پرداخت وام‌ بدون سود و ضامن ۱۰ میلیون تومانی، به صورت قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایرنا، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، علی عاشوری گفته است: کمیته امداد در قالب ارائه خدمات بلاعوض و خدمات معوض، وام های خردی به نیازمندان ارایه می‌دهد. در حال حاضر نیز مجوزها و مصوبات لازم اخد شده تا در صورت درخواست متقاضیان واجد شرایط، اقدامات اجرایی لازم برای پرداخت وام‌ ۱۰ میلیون تومانی بدون ضامن به مددجویان واجد شرایط که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، و همچنین اقشار آسیب پذیر جامعه، در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوز بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در ۳۰ استان کشور در ۳۴ شعبه فعال فعالیت می‌کند.

آریاک سفر

شرایط متقاضیان وام ۱۰ میلیون تومانی

به گفته عاشوری، قبلا این صندوق در اولین اقدامات خود، وام های ۱۰ میلیون تومانی بدون ضامن را صرفا به زنان سرپرست خانوار ارائه می‌داد و امروز شرایط لازم برای تخصیص این وام 10 میلیون تومانی، برای تمام مددجویان کمیته امداد فراهم شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ادامه به شرایط دریافت این وام اشاره کرد و گفت: برای بهره‌مندی از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت نیازی به افتتاح حساب یا سپرده گذاری برای اخذ امتیاز وجود ندارد بلکه پس از محرز شدن نیازمندی متقاضی وام، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

بازپرداخت این وام به مدت پنج ساله درازمدت است تا مشکلی برای دریافت کنندگان وام ها وجود نداشته باشد؛ به گفته عاشوری، وام های تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان قرض الحسنه و مقدار سود آن صفر است.

البته در این طرح، وامی با مبلغ بیش از 10 میلیون تومان هم تعریف شده که برای وام های بیش از ۱۰ میلیون تومان، فقط برای یکبار سه درصد کارمزد دریافت خواهد شد.

عاشوری با بیان اینکه در خصوص تضامین (غیر از مددجویان متقاضی تسهیلات ۱۰ میلیون تومان) نیز سعی کرده‌ایم کمترین و راحت‌ترین تضامین را اخذ کنیم تا برای مردم مشکلی پیش نیاید، بیان داشت: برای ارائه تسهیلات متقاضی نیازمند غیر مددجویان کمیته امداد، تا سقف ۱۰ میلیون تومان یک فقره سفته و بالای ۱۰ میلیون تومان یک فقره چک معتبر اخذ خواهد شد.

ارائه وام برای خیرین

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با تاکید بر اینکه فعالیت این صندوق به صورت قرض الحسنه بوده و هیچ گونه سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی سودآوری برای مجموعه ندارد، ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت این صندوق ارائه وام به خیرین است. صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با مجوز و تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کند و سقف تسهیلات قرض‌الحسنه برای صندوق های قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومان بوده در حالی که این رقم تا پیش درخواست ما و موافقت سیستم بانکی ۳۰ میلیون تومان بوده است.

عاشوری در پایان با بیان اینکه بازپرداخت اقساط ارائه شده به صورت ۶۰ ماهه است، تاکید کرد: منابع مالی و  اصلی این صندوق در ابتدا کمیته امداد است که در این صندوق متمرکز شده و در بخش دوم جذب کمک های مردمی و سپرده گذاری آنان و خیرین و نیز ارائه کمک‌های بلاعوض از سوی مردم است.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام‌ قرض الحسنه ۱۰ میلیونی بدون سود و ضامن + جزییات

  1. مهیم بلوچ گفته:

    سلام به همه محصولان بخدا چی بگه من متولد ۶۱ هستم شکر الحمدالله صاحب ۴ فرزند هستم بازهم شکر خدا ولی کارمن کارگری هیه بمیر نمیر ای محصولان غرورجوانان راشکستید بخدا چی بگم ولی میگم ادم شرمنده این کوچاوها میشه ای محصولان همت همت حقیقت بخواهی ادم احساس خستگی میکنه کمک کمک کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز