هیوندای شاسی بلند جمع و جور «ونو» در صدر خودروهای ایمن 2020

هیوندای شاسی بلند جمع و جور ونو Venue، درصدر فهرست خودروهای ایمن 2020 مؤسسه بیمه ای ایمنی بزرگراه آمریکا، قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، سال گذشته بود که شرکت هیوندایی خودروی ونو Venue را به بازار معرفی کرد و آن را در نمایشگاه خودروی 2019 نیویورک به نمایش گذاشت و حالا با گذشت یکسال، این خودروی شاسی بلند جایزه «انتخاب بالاترین ایمنی 2020» 2020 Top Safety Pick award را از طرف مؤسسه بیمه ای ایمنی بزرگراه آمریکا (IIHS) دریافت کرده است.
جدا از ایمنی بالای شاسی بلند ونو ، فضای داخلی این خودرو هم از نظر اغلب مشتریان آن تحسین برانگیز است و امکانات و فناوری های به کار رفته در فضای داخل کابین آن بیش از حد انتظار است.
ظاهر بیرونی ونو هم در مجموع چشم خیلی از مصرف کنندگان را می گیرد و از خودروهای هم تراز خود یک سر و گردن بالاتر به نظر می آید و اگر کمی قدرت موتور بیشتری برای آن در نظر می گرفتند به سادگی می توانست یکی از بهترین کراس اورهای روز (کراس اور بدنه یک خودروی شاسی بلند (SUV) را دارد اما از پلتفرم یک خودروی سواری استفاده می‌کند) باشد.

نگاهی به معیارهای ایمنی هیوندای ونو

به گزارش سایپا نیوز، معیارهای دریافت جایزه انتخاب بالاترین ایمنی در چند سال گذشته دچار تغییر شده است، برای سال 2020 برای گرفتن این جایزه نیاز به چند آزمون تصادف-ایمنی و چند اندازه گیری در زمینه «پیشگیری از تصادف» است.
برای این کار 6 تست تصادف Crash Test مختلف انجام می شود. برای اجتناب یا پیشگیری از تصادف، خودروها باید امتیاز «پیشرفته» یا «برتر» را دریافت کنند و بتوانند جلوی برخورد خودرو-با-خودرو و خودرو-با-پیاده را بگیرند، برای دریافت این جایزه باید خودرو، امتیاز حداقلی «قابل قبول» در زمینه چراغ های جلوی خودرو بگیرد.
خودروی ونو هیوندایی، در تست های پیشگیری از تصادف، امتیاز «برتر» به دست آورده،‌ در بخش تست های تصادف امتیاز ونو «خوب» بوده و در بخش چراغ جلو و پروژکتور ال ای دی اختیاری رتبه «قابل قبول» به دست آورده است.
البته در بخش چراغ های استاندارد امتیاز «بین مرزی» را به دست آورده است چون در گوشه ها و اطراف، از خود قابلیت رؤیت ضعیفی نشان داده است. اگر لنزهای ال ای دی در ونو به صورت استاندارد در نظر گرفته می شد ونو می توانست جایزه «انتخاب بالاترین ایمنی + 2020» به دست آورد.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز