هیوندای جنسیس شاسی بلند با ظاهر هیجان انگیز رونمایی شد + عکس

هیواندای جنسیس v70 مدل 2022 با ظاهری زیبا و موتوری قدرتمند رونمایی شد.

به گزارش کاماپرس، ‌با اینکه چندی پیش اطلاعاتی درباره این مدل جدید برند جنسیس به بیرون درز کرده بود، اما همه اخبار بر اساس پیش بینی های کارشناسان بود. اما حالا جزئیات مهمی درباره پیشرانه این خودرو قدرتمند منتشر شده است. براساس اطلاعات منتشره در وب سایت رسمی کمپانی، جنسیس وی70 مدل 2022 با 3 انتخاب در قسمت پیشرانه به مشتریان عرضه می شود:« نمونه 2.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر، نمونه 3.5 لیتری توربوشارژ 6 سیلندر و نمونه 2.2 لیتری توربوشارز 4 سیلندر دیزل.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

طبق اطلاعات این سایت همه این پیشرانه ها با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شوند. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان یک انتخاب در کاتالوگ فروش قرار دارد البته نمونه 6 سیلندر در حالت استاندارد دارای سامانه تمام چرخ محرک خواهد بود.

همچنین موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر به عنوان موتور پایه 300 اسب بخار خروجی و 311 پوندفوت گشتاور دارد. میزان خروجی در موتور 6 سیلندر به 375 اسب بخار و گشتاور 391 پوندفوت ارتقا می یابد. پیشرانه توربودیزل 2.2 لیتری نیز برابر با 207 اسب بخار خروجی و 325 پوندفوت گشتاور تولید می کند.

راز آسمان پایتخت

جنسیس جدید قدرتمند و هوشمند

از دیگر امکانات تایید شده برای جی وی70 باید به سیستم تعلیق الکترونیکی هوشمند با قابلیت بررسی وضعیت جاده و تطبیق با شرایط آن اشاره کرد. این فناوری چیزی شبیه به اکتیو بادی کنترل مرسدس بنز عنوان شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش خودرو تک از امکانات ایمنی تایید شده برای این محصول نیز باید به هشدار برخورد از جلو، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی اثر انگشت برای روشن کردن خودرو، سیستم پایش تنفس نوزاد یا حیوان خانگی در ردیف عقب و اعلام هشدار به مالک خودرو، جابجایی اتوماتیک بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی با کاهش سرعت اتوماتیک در پیچ ها و … اشاره کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز