هنرپیشه زن ایرانی در کانادا از همسرش جدا شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازیگر نقش اول سریال رستگاران که اواخر دهه هشتاد از تلویزیون پخش شد، در روزهای اخیر خبرساز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، زمزمه‌های جدایی روناک یونسی، هنرپیشه 43 ساله همسر او را نیز به واکنش واداشت. یونسی که سابقه بازی در فیلم‌های اسید، آسپیرین، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، عقاب صحرا، روز روشن، منفی هجده، سقوط آزاد، رستگاران، گرگ و میش و زمین آسمانی را در کارنامه دارد، چند سال پیش همراه با همسرش به کانادا مهاجرت کرد.

یونسی 10 سال پیش در کیش رستورانی با نام کوکوبانا افتتاح کرد و تا قبل از مهاجرت به کانادا به مدیریت این رستوران و میزبانی از هنرمندان در جزیره کیش مشغول بود. او یک سال پیش از افتتاح این رستوران با محسن میری که 5 سال از او کوچکتر بود، ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز است.

سریال رستگاران پربیننده‌ترین و مشهورترین کار هنری یونسی است. در این سریال، او بازیگر نقش خجسته، شخصیت اول زن این سریال بود. آتیلا پسیانی، پوریا پورسرخ و لیندا کیانی از دیگر هنرمندان سرشناس رستگاران بودند. نکته جالب این است که محمد عمرانی و عاطفه نوری دو بازیگر دیگر این سریال بودند که سال‌ها بعد همچون روناک یونسی به قاره آمریکا مهاجرت کردند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

محسن میری، همسر روناک یونسی که یک ورزشکار، بازیگر و مدل است، روز گذشته با انتشار یک استوری نسبت به زمزمه‌های جدایی‌شان واکنش نشان داد و در میانه متن خود تاکید کرد این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند؛ چون هنوز به صورت قانونی اتفاقی رخ نداده است.

یونسی هفته قبل با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «یه روز راه‌هایی که با قلبت رفتی و با عقلت برمی‌گردی» همین پیام شایعه جدایی او از همسرش را رقم زد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز