همکاری مشترک گلدیران با برند ایتالیایی کلینت

مدیرفروش شرکت مبتکران گلدیران از همکاری مشترک این مجموعه با شرکت ایتالیایی کلینت (CLINT) در راستای تولید چیلر خبر داد.

رضا عرب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با اشاره به تولید محصول جدید با همکاری شرکت کلینت، اظهار کرد: محصول جدید یک سیستم تهویه مطبوع است که توانسته بالاترین استاندارد بازار یعنی استاندارد یوروونت (Eurovent) را کسب کند. علاوه بر این در حال تولید چیلر و بعد از آن اسپلیت دیواری هستیم.

وی با اشاره به تأسیس شرکت مبتکران گلدیران از سال 1381، تصریح کرد: این مجموعه بیش از  20 سال سابقه در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع دارد. ابتدا فعالیت خود را به عنوان شریک تجاری با ال‌جی آغاز کرد و بعد از تأسیس برند جی پلاس، همکاری خود با شرکت ال‌جی را ادامه داد.

برقراری ارتباط همکاری با شرکت‌های اروپایی با هدف عرضه محصولات باکیفیت

مدیرفروش شرکت مبتکران گلدیران با بیان اینکه شرکت گلدیران یک شرکت بازرگانی – تولیدی است، گفت: با هدف توسعه و گسترش سبد کالا، ضمن برقراری ارتباط همکاری با شرکت‌های اروپایی، در شهرک صنعتی کاسپین قزوین نسبت به تولید محصولات متنوعی مانند سیستم‌های داکت اسپلیت، سیستم فن کوییک و چیلرهای جی‌پلاس اقدام کردیم.

راز آسمان پایتخت

عرب احمدی با بیان اینکه محصولات مجموعه گلدیران به دو دسته وارداتی و تولید داخلی تقسیم‌ می‌شود، درباره صادرات نیز، گفت: سال آینده ضمن اخذ استانداردها و گواهینامه‌های تخصصی این حوزه، نسبت به صادرات محصولات نیز اقدام می‌کنیم.

برنامه‌های توسعه مجموعه گلدیران

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های توسعه مجموعه، تصریح کرد: در پی راه اندازی خط تست این شرکت تحت‌نظر کلینت ایتالیا هستیم و امیدواریم در حوزه ظرفیت سنجی سیستم‌های سرمایشی نیز موفق عمل کنیم.

مدیرفروش شرکت مبتکران گلدیران در خاتمه درخصوص اهداف آینده این شرکت بیان کرد: قصد داریم سهم بیشتری از بازار سیستم‌های تهویه مطبوع سنگین را به خود اختصاص دهیم و برای رفع بهتر نیازهای مصرف‌کنندگان از چیلرها و تکنولوژی روز دنیا در ایران استفاده کنیم.

براساس این گزارش، شرکت گلدایران فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی آغاز کرد و در این مسیر توانست نیاز مجموعه‌های دولتی و خصوصی مختلفی را پوشش دهد. برخی از مهم‌ترین پروژه‌های برتر اجرایی توسط این مجموعه عبارتند از شهرک شهید خرازی تهران، برج‌های دوقلوی کیش، برج مدوبن نمک‌ آبرود، مجتمع مسکونی برلیان جنت‌آباد و مجتمع مسکونی مژده در خیابان هروی.

گفتنی است، شرکت گلدایران با ارایه آخرین و جدیترین محصولات و تجهیزات خود در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات که 13 تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : گلدیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز