همکاری مشترک بارز و اسنپ کارفیکس

مدیرعامل گروه صنعتی بارز از همکاری مشترک این مجموعه با “اسنپ کارفیکس” برای توزیع انواع لاستیک و محصولات این شرکت خبر داد.

جمال میرزایی در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به اقدامات گروه صنعتی بارز در جهت توزیع باکیفیت لاستیک و حفظ کیفیت و استاندارد آن در زمان نصب و تعویض، گفت: مطلوب شرکت تعویض تایر در آپاراتی‌ها و مراکز تعویض لاستیک است، چراکه تعویض و نصب تایر نیازمند رعایت برخی استانداردها همچون بالانس و یونیفرم کردن آنهاست که این مهم تنها در آپاراتی‌ها محقق می‌شود.

وی در همین رابطه به طرح جدید گروه صنعتی بارز برای توزیع با کیفیت و جلب رضایت مشتری اشاره کرد و گفت: در این راستا برای توزیع و فروش تایر با اسنپ کارفیکس همکاری می‌کنیم.

وی توضیح داد: طی این همکاری مشتری از طریق اپلیکیشن اسنپ کارفیکس محصول موردنظر خود را خریداری می‌کند ولی لاستیک تهیه شده در یکی از آپاراتی‌ها و مراکز تعویض لاستیک نزدیک مشتری در اختیار او قرار گرفته و در همان محل نیز با رعایت استانداردها، نصب و تعویض می‌شود.

راز آسمان پایتخت

متن کامل گفت و گو:

مدیرعامل گروه صنعتی بارز در پایان با انتقاد از خرید و انبار تایر در انبارک‌های خانگی، بیان کرد: برای حفظ کیفیت لاستیک و رعایت استانداردهای نصب، تعویض تایر باید همزمان با تهیه  آن انجام شود، چرا که انبارک‌های خانگی استاندارد لازم برای نگهداری لاستیک را نداشته و به کیفیت آن صدمه می‌زند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپبارزجمال میرزایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز