همه چیز در مورد وام خرید تجهیزات شرکت‌ها (بانک سامان)

لست سکند

برای هر کسب و کاری، شما به تعدادی تجهیزات اساسی و ضروری نیاز دارید اما قیمت بالای این تجهیزات به یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. این تجهیزات برای کسبه‌ها، تولید کنندگان و صاحبان شرکت هزینه‌ی بسیار زیادی بهمراه دارد که ممکن است از پسش نیایند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی بانک سامان، اما جای نگرانی نیست، زیرا اگر قصد دارید کسب و کار جدیدی شروع کنید، تجهیزات جدیدی به شرکت‌تان اضافه کنید یا حتی تجهیزات قدیمی خود را به‌روز رسانی کنید، می‌توانید از وام‌های کوتاه یا بلند مدت اعطا شده توسط بانک‌ها، کمک بگیرید.

این وام‌ها تا حد زیادی مشکل شما را در کمبود نقدینگی جهت خرید لوازم ضروری کسب و کارتان برطرف می‌کنند تا با خیالی راحت‌تر کسب و کار رویایی خود را راه‌اندازی کنید و آن را ادامه دهید.

وام خرید تجهیزات چیست؟

برای برداشتن هر گامی در اقتصاد به مقدار قابل توجهی پول نقد لازم دارید. این مقدار هزینه باید توسط سرمایه اولیه یا پس‌انداز شما تامین گردد اما اگر به هر دلیلی این مقدار پول‌ کافی نیست یا در طی نوسانات اقتصاد ارزش خود را از دست داده، می‌توانید از وام‌های ارائه شده توسط بانک‌ها استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

یکی از وام‌های مناسب برای شرکت و کارخانه‌ها، وام خرید تجهیزات است. این وام با هدف افزایش توان شرکت و کارخانجات و همچنین رونق اقتصادی اعطا می‌شود و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط که در یکی از بخش‌های تولیدی، بازرگانی یا خدماتی فعالیت دارند، می‌توانند این وام را دریافت کنند.

این افراد شامل پزشکان متخصص، دندانپزشکان، دامپزشکان و داروسازان، پزشکان عمومی، لیسانسه‌های مامایی، بینایی ‌سنجی، شنوایی‌ سنجی، توانبخشی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی و فیزیوتراپی، مهندسین‌، شرکت‌های مهندسی‌، تولیدی، خدماتی، پیمانکاری و بازرگانی‌، وکلا و سردفتران دارای مجوز می‌شود.

مزایای وام خرید تجهیزات بانک سامان

اگر قصد دارید برای شرکت خود وام خرید تجهیزات تهیه کنید، ما به شما بانک سامان را معرفی می‌کنیم. با دریافت وام از بانک سامان به‌راحتی می‌توانید به شرکت رویایی خود که همیشه آرزوی راه‌اندازی آن را داشتید، برسید و تنها در طی ۵ سال وام را تسویه کنید.

در بانک سامان شما می‌توانید تا ۸۰ درصد بهای تجهیزات لازم وام بگیرید و آن را در قالب عقد فروش اقساطی بپردازید. اما عقد فروش اقساطی چیست؟

در عقد فروش اقساطی، بانک‌ها به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای استفاده در امور تولیدی و خدماتی، کالاهایی را تهیه می‌کنند و از طریق فروش اقساطی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهند. درحقیقت متقاضیان ‌وام باید نوع، مقدار، تولیدکننده یا فروشنده تجهیزات یا کالای موردنیاز خود را به بانک اعلام کنند تا بانک آن‌ها را تهیه نمایند و در نهایت متقاضی هزینه‌ی کالا و سود آن را در بازه‌ی زمانی معین به‌صورت اقساط تسویه خواهد کرد.

مبلغ وام خرید تجهیزات در بانک سامان براساس توان پرداختی شما تعیین می‌شود و نرخ سود آن نیز متناسب با نرخ اعلام شده از طرف بانک مرکزی است.

شرایط لازم برای دریافت وام خرید تجهیزات بانک سامان

اگر قصد دارید از بانک سامان وام خرید تجهیزات دریافت کنید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی دارای 18 سال تمام باشید.
  • سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور نداشته باشید.
  • دارای مجوز فعالیت حرفه‌ای (شغلی) در بخش‌های مختلف اقتصادی باشید.
  • توجیه‌پذیری طرح برای دریافت تسهیلات دریافت کنید. طرح توجیهی در حقیقت به ایده و پروژه‌ی شما می‌پردازد که قصد دارید برای آن وام بگیرید. تا حد امکان واضح و روشن اهداف کسب و کاری خود را توضیح دهید و آن را توجیه کنید تا بانک از سودآوری کسب و کارتان در آینده مطمئن شود.
  • نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی باید توسط بانک تایید گردد. اعتبارسنجی مقیاسی برای بررسی ریسک اعتباری متقاضی است و براساس عواملی مانند پرداخت بموقع صورتحساب‌ها، تسهیلات دریافتی، ورشکستگی و سابقه چک برگشتی محاسبه می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات خرید تجهیزات بانک سامان

افراد واجد شرایط جهت دریافت وام خرید تجهیزات لازم است مدارک زیر را به بانک ارائه دهند:

  • گواهی مالیاتی موضوع ماده 186 قانون مالیات مستقیم
  • مجوز فعالیت حرفه‌ای شغلی از قبیل جواز کسب یا کارت بازرگانی
  • پیش فاکتوری از تجهیزات لازم که باید برای شرکت خود خریداری کنید. توجه داشته باشید که این پیش فاکتور باید از طرف فروشگاهی معتبر تهیه شود.

نحوه‌ی دریافت وام خرید تجهیزات بانک سامان

اگر واجد شرایط هستید و مدارک لازم را تهیه کردید، حالا به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید تا خدمات مربوط به تسهیلات خرید تجهیزات را دریافت نمایید. جهت یافتن نزدیک‌ترین شعبه‌ی بانک سامان به این لینک مراجعه کنید.

جمع‌بندی

خرید ماشین‌آلات، تجهیزات و ابزار کار با قیمت‌های سرسام‌آور خود یکی از موانع شروع کسب و کارهای جدید شده و از بزرگ‌ترین نگرانی‌های صاحبان کسب و کار است. اما بانک سامان با ارائه‌ی وام تا مبلغ ۸۰ درصد بهای تجهیزات این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به بانک سامان مراجعه کنید.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز