همه چیز درباره خرید اقساطی دنا

لست سکند

ایران خودرو دنا را در سال 1393 به بازار عرضه کرد و هم‌اکنون، این خودرو یکی از پرآپشن‌ترین و زیباترین تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. دنا بر روی پلتفرم کاملاً قدیمی مشترک با پژو 405 توسعه یافته بود. این خودرو را می‌توان نسخه تکامل‌یافته سمند دانست که البته ظاهر بسیار جذاب‌تری نسبت به رقیب قدیمی خود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بالا و عرضه پایین این خودرو باعث شده تا بسیاری از افراد به طرح‌های خرید اقساطی خودرو متمایل شوند. برخی تصور می‌کنند که خرید خودرو به صورت اقساطی، صرفه اقتصادی نداشته و ریسک زیادی دارد. اما آیا واقعا اینطور است؟ در ادامه، ضمن بررسی مشخصات نسخه پایه دنا، بهترین روش خرید اقساطی این خودرو نیز معرفی خواهد شد.

طراحی ظاهری دنا

به طور کلی، دنا یک سدان خانوادگی در سگمنت D است که طراحی به روزتر و جذاب‌تری نسبت به سایر محصولات ایران خودرو دارد. چراغ‌های مکعبی شکل و جلو پنجره اسپرت این خودرو جلوه خاصی به ظاهر آن بخشیده است. به نظر می‌رسد که طراحان دنا از محصولات فورد و میتسوبیشی برای طراحی دماغه دنا و از مرسدس بنز C برای طراحی قسمت انتهایی خودرو الهام گرفته‌اند. با این حال، کمی ناهماهنگی بین بخش جلویی و قسمت انتهایی دنا به لحاظ طراحی وجود دارد که ممکن است تا حدی دلسردکننده باشد. به علاوه، رینگ‌های 15 اینچی معمول سمند برای این خودرو چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

مشخصات فنی دنا

دنا با موتور EF7 با ظرفیت 1648 سی سی 16 سوپاپ به بازار عرضه شد. این موتور توان تولید 105 اسب بخار قدرت با گاز و 110 اسب بخار با بنزین را دارد. موتور EF7 پر قدرت، کم مصرف و کم استهلاک است؛ اما تعمیر و نگهداری آن کمی دشوار به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

این موتور 4 سیلندر داشته و نیروی تولید شده توسط آن به وسیله یک گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. دنا می‌توان در حدود 13.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. به علاوه، این خودرو دارای ترمزهای دیسکی قدرتمندی است که عملکرد بسیار بهتری را نسبت به سیستم‌های ABS و EBD دارد.

معرفی آپشن‌های دنا

علاقمندان به داشتن یک خودروی آپشنال بهتر است با کمی افزایش بودجه، انواع پلاس یا پلاس توربو دنا را خریداری نمایند؛ چرا که دنا معمولی به لحاظ امکانات رفاعی در رده متوسطی قرار دارد. آپشن‌های موجود در نسخه پایه دنا عبارتند از: سیستم مولتی مدیا تصویری لمسی، چراغ نقشه‌خوان، سیستم عیب‌یابی هوشمند، هشداردهنده موانع عقب، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک، ستون فرمان جمع‌شونده، آینه‌های جانبی برقی، ایموبلایزر، صندلی‌های برقی جلو و کیسه هوا.

بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو چیست؟

تمامی شرکت‌ها برای فروش خودرو به صورت اقساطی، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت کرده و باقی هزینه را قسط‌بندی می‌کنند. با این حال، شرایط تعیین شده از سوی این شرکت‌ها کمی متفاوت بوده و برخی از آنها برای دریافت مبلغ پیش پرداخت و اقساط بسیار سخت‌گیر هستند. در واقع، اغلب آنها توجهی به شرایط و منافع مشتری ندارند.

با این حال، بسیاری از افراد به دلیل نوسانات بازار خودرو توان خرید نقدی ماشین مورد نظر خود را ندارند یا ترجیح می‌دهند تا تمام پول خود را یکباره برای خرید خودرو خرج نکنند. اما در چنین مواقعی بهترین کار چیست؟

مجموعه فرنام خودرو یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌هایی است که علاوه بر دریافت پیش پرداخت‌های مناسب، شرایط اقساط را نیز بر اساس توان مشتری تعیین می‌کند. به علاوه، فروش اقساطی خودرو از سوی فرنام خودرو به هیچ وجه به معنی خرید بسیار گران‌تر از کارخانه نیست! این مجموعه، قیمت اقساطی ایران خودرو را واقعی در نظر گرفته و قیمت را بر اساس نوسان بازار، تغییر نمی‌دهد. ارائه مشاوره رایگان و تعیین اقساط به صورت بلند مدت از دیگر مزایای خرید از فرنام خودرو است.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز