همه چیز درباره آیفون 14 + قیمت

لست سکند

انتشار خبرها و شایعات متعدد پیرامون محصولات تازه شرکت اپل، اتفاق تازه‌ای نیست؛ در حال حاضر نیز جدیدترین خبرها، در ارتباط با ویژگی‌ها و مشخصات فاش شده از آیفون 14 دست به دست می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ جهان موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تامزگاید، آخرین خبرها و شایعات منتشر شده پیرامون محصول جدید شرکت اپل، یعنی آیفون 14، اطلاعات بسیار زیادی از این محصول مورد انتظار را فاش کرده است. از جمله احتمال افزایش قابل توجه قیمت آیفون 14 نسبت به آخرین نسخه آن که به واسطه قابلیت‌ها و آپشن‌های جدید اضافه شده به آن، مانند دوربین 48 مگاپیکسلی، منطقی به نظر می‌رسد. ضمن این‌که آیفون 14، دارای تغییرات ظاهری به روز و جذابی از جمله تبیین دوحفره کوچک به جای ناچ در قسمت بالایی بوده و از صفحه نمایش 6.6 اینچی LTPO اولد و نرخ به روزسانی 120 هرتز بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

از دیگر اطلاعات فاش شده از مشخصات فنی آیفون 14، می‌توان به تعبیه دوربین تله فوتو و فوق عریض 12 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

مطابق با خبرهای منتشر شده، آیفون 14، با افزایش قیمت 100 دلار نسبت به آیفون 13 پرو، یا قیمتی حدود 1100 دلار در بازار عرضه خواهد شد،. ضمن این‌که بنابر این اطلاعات، نسخه مکس آیفون 14، در قیمت حدودی 900 دلار، با همان دوربین و نرخ به روزسانی 90 هرتز و فناوری رم LPDDR4X به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز