همه آنچه می‌خواهید درباره گوشتیران بدانید

لست سکند

کارخانه گوشتیران نخستین تولیدکننده فراورده‌های گوشتی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1304 با نام آرزومان شروع کرد. پس از توسعه فعالیت در سال 1337، کارخانه را در کیلومتر چهار جاده قدیم کرج افتتاح کرد و بعد از انقلاب اسلامی این شرکت و محصولاتش به «گوشتیران» تغییر نام دادند.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی خواندنی درباره شرکت گوشتیران می‌پردازد تا علاقمندان به محصولات این شرکت و همچنین، تولیدکنندگان محصولات غذایی بیشتر با تاریخچه و نحوه فعالیت این شرکت آشنا شوند؛

۱. محصولات گوشتیران شامل سوسیس و کالباس، ناگت، سرخ کردنی، کنتاکی، همبرگر و برگر می‌شود.

۲. شرکت‌های ماهیران، اطمینان، شرکت پروتئین گستر سینا، شرکت مجتمع طیور ارومیه و مرغ خانگی از زیرمجموعه‌های گوشتیران محسوب می‌شوند.

۳. محصولات شرکت اطمینان فلافل، کالباس، کوکوسبزی، همبرگر، هاتداگ و … است و محصولات شرکت ماهیران انواع ماهی است.

راز آسمان پایتخت

۴. بنا بر سیاست‌های ریاست بنیاد مستضعفان در خصوص هم‌افزایی واحدهای تولیدی بنیاد و استفاده بهینه از امکانات و دارایی‌های شرکت در سال 1391 دو شرکت گوشتیران و شرکت طیور ارومیه با هم ادغام و شرکت پروتئین گستر سینا تشکیل شد.

۵. این شرکت در حال حاضر با نیروهای مجرب و متخصص در رشته‌هایی نظیر صنایع غذایی و پروتئینی فعالیت کرده و دارای واحدهای گوشتی و مرغ مادر و همچنین کشتارگاه تمام اتوماتیک با ظرفیت 4 هزار قطعه در ساعت با برند مرغ خانگی است. پروتئین گستر سینا همچنین خطوط بسته‌بندی و تولید محصولات سوسیس و کالباس و انواع ناگت با برند گوشتیران، آرزومان و اطمینان و بسته بندی گوشت قرمز و گوشت مرغ با برند مرغ خانگی دارد.

۶. شرکت مجتمع طیور ارومیه جزء طرح‌های اعطایی مقام معظم رهبری به آستان آذربایجان غربی در سال 1371 است. این طرح با سرمایه اولیه شش میلیارد ریال ثبت شد و 140 نفر در واحد تولیدی آن، به صورت مستقیم و بالغ بر هزار نفر به صورت غیرمستقیم در بخش‌های توزیع و فروش یکی از شرکت‌های فعال استان آذربایجان غربی کار می‌کنند.

۷. فعالیت شرکت مجتمع طیور ارومیه در زمینه تولید مرغ گوشتی، خدمات کشتارگاهی و عرضه مرغ تازه، منجمد و محصولات قطعه بندی، تولید خمیر مرغ و پودر گوشت با برند «مرغ خانگی» و همچنین محصولات صنعتی برای کارخانجات فراورده‌های گوشتی است.

۸. واحد مرغ مادر خرمدره دارای 130 هزار قطعه مرغ مادر گوشتی، تشکیل شده از شش بخش کاملا مجزا در شهرستان خرمدره استان زنجان قرار دارد که با تولید 16 میلیون قطعه جوجه گوشتی یکروزه با برند مرغ خانگی فعالیت می‌کند.

۹. شرکت پروتئین گستر سینا جوایز و افتخاراتی نظیر تندیس دومین جشنواره اهمیت مدیریت بر ایمنی و سلامت غذا، تندیس دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور، رضایتمندی مشتری سال 99، تندیس زرین برند محبوب سال 95 و … را در کارنامه خود دارد.

۱۰. این شرکت همچنین دارای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، گواهی حلال، سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی، تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط کنترل بحرانی و شرایط خوب تولید است.

مرتبط با : گوشتیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز