همه آنچه باید درباره سوسیس و کالباس آندره بدانید

لست سکند

آندریاس آهارونیان، در سال 1316 نخستین اغذیه فروشی نوین را در خیابان ولیعصر تهران، چهارراه امیر اکرم سابق، با نام اغذیه آندره افتتاح کرد.

این اغذیه فروشی انواع غذاهای آماده و نخستین ساندویچ ایران را ارائه کرد و صفحه‌ای تازه را برای پدید آمدن رستوران‌های امروزی و فست فودها ایجاد کرد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره گروه تولیدی آندره می‌پردازد که برای طرفداران این برند و تولیدکنندگان صنایع غذایی جالب خواهد بود؛

۱. با استقبال زیاد مردم از اغذیه فروشی آندره، یک کارگاه خانگی در جهت تامین مواد اولیه مغازه، به ویژه سوسیس و کالباس، راه‌اندازی شد. به دلیل روند رو به ازدیاد جمعیت، موسسان این شرکت تصمیم گرفتند تا با افتتاح یک کارخانه مدرن، به تولید سوسیس و کالباس با نام تجاری شرکت فرآورده‌های گوشتی آندره در کمالشهر کرج با رعایت اصول بهداشتی بپردازند.

۲. گروه تولیدی آندره با به کارگیری و بهره‌مندی از بهترین متخصصین صنایع غذایی، تحت نظارت دقیق سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، اداره نظارت و کنترل بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان دامپزشکی کل کشور قرار گرفته است.همچنین این شرکت با تلاش بسیار، به بالاترین و بهترین کیفیت در تولید فراورده‌های گوشتی دست یافته است.

راز آسمان پایتخت

۳. آندره در حال حاضر بیش از 60 نوع محصول را در سبد تولیدی خود دارد.

۴. این شرکت دارای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی مواد غذایی، مدیریت رضایتمندی مشتری، نشان استاندارد در زمینه فرآورده‌های گوشتی و پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع در سال 72 است.

۵. ماموریت گروه تولیدی آندره تولید و تامین محصولات غذایی سالم و با کیفیت و خلق ارزش نوآورانه در پاسخ به نیاز مشتریان است.

۶. محصولات این شرکت سوسیس، کالباس، ژامبون، فرآوری، برگر و ناگت است.

۷. یکی از محصولات جدید این شرکت سوسیس میلانو است که کمی خشک و دودی شده و این سوسیس 90 درصد گوشت با پوشش طبیعی است. سوسیس خشک و نیمه خشک از گوشت‌های تازه ساخته می‌شوند و در طول فرآوری ابتدا چرخ می‌شوند سپس چاشنی زده شده و در پوشش‌های طبیعی قرار می‌گیرند.

۸. شرکت فرآورده‌های گوشتی آندره، به تولید محصولی برای رژیم‌های غذایی متفاوت پرداخته است و محصولی به نام هات داگ چیکو و کوکتل چیکو را ساخته است. این محصولات حدود 90 درصد گوشت مرغ دارند که از ران و سینه مرغ چرخ شده تولید شده است.

۹. این شرکت محصول دیگری به نام هاوایی را در سبد تولیدات خود دارد که این محصول حاوی 90 درصد گوشت است که 70 درصد آن گوشت قرمز و 20 درصد آن گوشت مرغ است.

10. شرکت فراورده‌های گوشتی آندره در نمایشگاه صنایع غذایی سال 98 حضور داشته است.

مرتبط با : فرآورده های گوشتی آندره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همه آنچه باید درباره سوسیس و کالباس آندره بدانید

  1. پریسا محمدی گفته:

    من مدام محصولات آندره و خریداری میکنم تنها محصول سوسیس و کالباس تو ایران هست که اصلان دچار آلرژی نمیشم فاقد فلفل و طعم دهنده های مجازی مخصوصا سدیم گلوتومات هست که طعم گوشت مصنوعی درست میکنه فاقد فلفل هست که نشون دهنده کیفیت بالای این محصول هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز