همه‌چیز درباره معتبرترین مراکز تعمیر موبایل

لست سکند

گوشی های موبایل این روزها مانند اعضای بدن، جزئی ضروری از زندگی شده‌اند و پیش‌برد بسیاری از کارها بدون موبایل ناممکن است. به طوری که اگر خراب شوند، کل ابعاد زندگی فرد، از ارتباطات گرفته تا کار و تحصیل را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ به این ترتیب تعمیر موبایل برای ادامه بقا ضروری به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

از سوی دیگر، شرایط اقتصادی موجود اجازه نمی‌دهد پس از خرابی یک گوشی تلفن همراه، مدل جدید آن را خریداری کرد. این موضوع اهمیت تعمیرات موبایل را دوچندان می‌کند.

در همین راستا، مراکز زیادی برای خدمات تعمیر موبایل به وجود آمده‌اند. اما از آنجا که این خدمات یکی از مهم‌ترین نیازهای روز مردم است و درآمد خوبی هم دارد، ممکن است افراد غیرمتخصص زیادی وارد آن شده باشند که علاوه بر اینکه تعمیرات تخصصی موبایل انجام نمی‌دهند، خسارات بیشتری هم به آن وارد می‌کنند. نقطه تاریک این ماجرا، احتمال تعویض قطعات موبایل با قطعات تقلبی و فیک است. پس در مواجهه با این موارد باید هوشیار بود و درخواست تعمیر موبایل را به مراکز معتبر سپرد. اما چگونه این مراکز را بشناسیم؟

راز آسمان پایتخت

شناسایی مراکز معتبر تعمیر موبایل

در ابتدا باید بدانیم، کسانی که تعمیر ارزان تلفن را در اولویت قرار می‌دهند، مسلما کلاهبردار نیستند و بر اساس تعرفه‌های بازار هزینه تعمیرات موبایل را برآورد و دریافت می‌کنند. همچنین این افراد و مراکز، گارانتی تعمیرات نیز ارائه می‌دهند به طوری که با هر بار خرابی، می‌توان به آن‍ها رجوع کرد تا مشخص شود مشکل از همان ایراد قبلی است یا موبایل با اختلال تازه‌ای روبروست.

علاوه بر آن، ابزار متخصصان تعمیرات موبایل تکمیل و باکیفیت است تا در نهایت دقت کار خود را انجام دهند. حتی در بعضی از این مراکز، برای کسانی که به تازگی وارد این بازار شده‌اند، لوازم تعمیرات موبایل به فروش می‌رسد.

گفتنی است بسیاری از این مراکز تعمیر موبایل در محل را نیز به عهده می‌گیرند، به طوری که کافی است مشتریان درخواست تعمیر موبایل را ثبت کرده تا کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای در محل حاضر شوند و تعمیرات را انجام دهند.

کاماپرس در ادامه این مطلب تعدادی از این مراکز تعمیر موبایل حرفه‌ای را معرفی می‌کند؛

تعمیرات موبایل سفیر

بازرگانی سفیر با بیش از 10 سال سابقه در فروش قطعات موبایل با حذف واسطه های فروش قطعات، سعی دارد که با ارزان ترین قیمت تلفن همراه شما را تعمیر کند.

چرا در سفیر موبایل خود را تعمیر کنیم؟

  1. ارائه فاکتور رسمی و ریز خدمات ارائه شده
  2. 3 روز گارانتی پس از تعمیر گوشی موبایل با توجه به شرایط گارانتی
  3. سرعت عمل بالا در تحویل موبایل به مشتری
  4. استفاده از کادری مجرب و کار بلد
  5. پیک رایگان در تهران

شما می‌توانید به راحتی ثبت درخواست تعمیرات موبایل را به صورت آنلاین انجام دهید.

گارانتی آروند

از سال ۱۳۸۳ تا امروز تعمیرات تخصصی آیفون و سرفیس در مرکز خدمات آروند ارائه می‌شود. این مرکز با سابقه‌ای ۱۷ ساله، با ارائه گارانتی آروند، ضمانت نامه رسمی اپل و مایکروسافت و همچنین خدمات پس از فروش، به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند.

مرکز تعمیرات برتر

تعمیرات فوری گوشی با ثبت آنلاین درخواست تعمیرات موبایل در سایت تعمیرات برتر یا تماس با شماره 02191300348 به همراه پیک رایگان در تهران و گارانتی معتبر تعمیرات انجام می‌شود. مرکز تعمیرات برتر، نماینده رسمی تعمیرات و خدمات پس از فروش 12 برند مطرح تلفن همراه در کشور است.

البان

اِلبان به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل در تهران شناخته می‌شود. از ویژگی های بارز این مرکز ارائه گارانتی خدمات و قطعات، مشاوره رایگان و انجام تعمیرات موبایل در محل ویژه ساکنین شهر تهران است. توصیه می‌کنیم پیش از تعمیر حتما از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

پارس ارتباط لوتوس

مجموعه پارس ارتباط لوتوس با 20 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی نرم افزار و سخت افزاری تمامی برندهای گوشی موبایل آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. این خدمات شامل تعویض ال سی دی های اورجینال، تعویض هارد و سی پی یو، عیب یابی گوشی‌های آبخورده و حتی خاموش می باشد. این مجموعه مجهز به بروز ترین ابزارهای تعمیراتی به همراه تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات موبایل است.

امداد موبایل

مانند cellphonerepair.com صفحه تعمیرات موبایل در امداد موبایل، قطعا یکی از صفحاتی است که برای تعمیر موبایل خود می‌توانید به آن مراجعه کنید. امداد موبایل مشابه unionrepair مرجع خرید لوازم تعمیرات موبایل هم هست. به جز این اگر نیاز به قطعات موبایل دارید، به جای mobiledefenders.com می‌توانید از emdadmobile.net خرید کنید.

مرتبط با : آروندالبانامداد موبایلپارس ارتباط لوتوستعمیرات موبایل سفیرمرکز تعمیرات برتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز