هشدار به خریداران لوازم یدکی استوک پس از سیل دبی

تور لحظه آخری-کاماپرس

به دنبال وقوع سیل هفته گذشته در جنوب کشور و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس همچون دبی، عمان و غیره، بسیاری از مالکان خودروهای گرفتار شده در سیل تصمیم گرفته‌اند، خودروی خود را اوراق کنند. حالا قطعات خودروهای اوراقی دبی در حال صدور به کشورهای همسایه است.

به گزارش کاماپرس، تبعات سیل اخیر دبی هنوز ادامه دارد. اما این خسارات تنها به برج‌ها و خودروهای ساکنان دبی محدود نمی‌شود، بلکه صادرات حجم بالایی از قطعات خودروهای گرفتار در سیل امارات به کشورهای همسایه نیز چالشی که نیازمند توجه جدی است.

طی سال‌های گذشته واردات خودرو در ایران ممنوع بوده و به همین دلیل نمایندگی برندهای خارجی در داخل کشور فعال نیستند. در این میان، قطعات برخی خودروهای خارجی، توسط واسطه‌های قطعات خودرو و از کشورهایی مثل دبی تامین می‌‌شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

طی سال‌های اخیر، به دنبال افزایش تورم و گرانی خودرو، بسیاری از واسطه‌ها قطعات استوک واردات می‌کردند. در حال حاضر سیل دبی نیز به عاملی برای افزایش صادرات قطعات استوک خودرو به کشورهای همسایه تبدیل شده‌ و بسیاری از مالکان خودروهای گرفتار شده در سیل، به فکر اوراق کردن خودرو و عرضه قطعات منفصله آن به بازار افتاده‌اند. در این میان باید توجه داشت که گل و لای به دلیل ماهیت اسیدی، منجر به افزایش فرسودگی قطعات می‌شود و همین نکته هشداری است برای خریداران لوازم یدکی استوک.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “هشدار به خریداران لوازم یدکی استوک پس از سیل دبی

  1. تام تام گفته:

    بیایید دست به دعا بشیم ،بلکه بقیه همسایه ها رو هم سیل بزنه،بلکه ما ایرانی ها با خرید ات و آشغال باقی مانده از سیل اونا به نوایی برسیم.،#ایرانی ببین به کجا رسیدیم؟چرا؟
    ایرانی ،که در دنیا سروری میکرد کجا وما کجا،چی سرمون اومد؟

  2. مریم گفته:

    قطعات الکترونیکی استوک از دبی قطعا مشکل دار میتونن باشن! بخصوص که تا در خودرویی که سفارش داده نصب نشه ، مشخص نیست که آیا سالم هست یا به دلیل نفوذ آب سیل که ماهیت اسیدیته بالاتری نسبت به آب عادی داشته!…قطعه الکترونیکی استوک خراب هست!…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز