هشدارهای کاربردی خرید یخچال و فریزر دست دوم ال جی و سامسونگ

لست سکند

این روزها به دلیل رشد قیمتی انواع لوازم خانگی به خصوص یخچال و فریزر، دست دوم آن‌ها هم بازار خوبی پیدا کرده است. به همین دلیل خرید یخچال‌ و فریزر های دست دوم برندهایی مثل سامسونگ و ال جی رونق دارد. ولی افرادی که تمایل به خرید یخچال و فریزرهای دست دوم این برندها را دارند، باید هنگام خرید به چند نکته توجه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گاهی خرید لوازم خانگی دست دوم صرفه اقتصادی زیادی دارد. مخصوصا اگر این لوازم خانگی به دلایلی مثل مهاجرت یا نقل مکان به فروش برسند، خرید آن‌ها عاقلانه به نظر می‌رسد. منتهی برای خرید این محصولات مخصوصا اگر برندهای معروفی مثل سامسونگ و ال جی باشند، باید بعضی نکات کلیدی را در نظر گرفت. در ادامه این گزارش به هشدارهای کاربردی خرید یخچال و فریزرهای دست دوم ال جی و سامسونگ می‌پردازیم؛

سال تولید

اگر فردی خواهان خرید یخچال و فریزرهای معمولی یا ساید بای ساید ال جی و سامسونگ است، حتما باید به سال تولید آن توجه داشته باشد. هر چه مدل یخچال و فریزر قدیمی تر باشد، احتمال پیدا کردن قطعات یدکی‌شان هم سخت تر است. حال اگر زمان تولید این مدل‌ها به سال‌های خیلی دور بازگردد، قاعدتا این مشکلات چند برابر شده و دردسر ساز می‌شود. بنابراین هر چه مدل یخچال جدیدتر باشد، خرید آن به صرفه است. چون اولا احتمال خرابی‌شان کمتر است و هم احتمال یافتن قطعات یدکی‌شان در بازار بیشتر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

استفاده از تجارب افراد متخصص و کارشناس

همواره به خریداران یخچال های دست دوم برندهای معروف مثل سامسونگ و ال جی توصیه می‌شود هنگام بازدید از محصول حتما از یک کارشناس متخصص یا فرد باتجربه کمک بگیرند. این کار به منظور چک کردن قطعات فنی یخچال و فریزر، سیستم تهویه، خنک کننده، محفظه‌ها و … ضروری است. اگر یخچال فریزر برند هنوز گارانتی داشته باشد، خرید آن با خیال راحت انجام می‌شود. ضمنا تا حد امکان بهتر است خرید یخچال‌ فریزرها از صاحبان آن‌ها انجام شود، در این صورت اگر مشکلی برای محصول به وجود بیاید، می‌توان مستقیما به همان شخص مراجعه کرد. چون اغلب واسطه‌ها مسئولیت وجود مشکل در کالای دست دوم، مخصوصا یخچال و فریزر را قبول نمی‌کنند.

حمل عمودی یخچال فریزر

در صورتی که شخصی از سلامت یخچال و فریزر دست دوم مطمئن شد و تصمیم به خرید آن گرفت، باید مراقبت‌های بعد از خرید را هم رعایت کند. مهم‌ترین این مراقبت‌ها مربوط به حمل یخچال است. در هنگام حمل یخچال فریزر دست دوم بهتر است دستگاه به صورت عمودی جابجا شود، زیرا حمل افقی این محصول شاید به کمپرسور آن آسیب وارد کند و تبعات زیادی برای خریدار به وجود آورد.

تعین جای مناسب یخچال و فریزر

در صورتی که شخصی به دنبال خرید ساید بای ساید مدل‌های ال جی و سامسونگ باشد، حتما باید محل قرار دادن یخچال را در نظر بگیرد و از قبل تعیین کند. در صورتی که جای یخچال مناسب نباشد، نه فقط چیدمان منزل بهم می‌ریزد که آسیب جدی به خود ساید بای ساید وارد خواهد شد. بنابراین هر چقدر هم قیمت ساید بای ساید دست دوم مورد نظر مناسب باشد، بدون جای مناسب در معرض آسیب قرار خواهد داشت.

مرتبط با : ال جیسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز