هزینه سفر به دبی و هر آن چه باید بدانید

اجاره ماشین در دبی-کاماپرس
لست سکند

دبی به عنوان معروف‌ترین و مدرن‌ترین شهر عربی با برج‌های سربه‌فلک‌کشده یکی از محبوب‌ترین مقصدهای مسافرتی محسوب می‌شود. تفریحات لوکس وسوسه‌انگیز و تجملات زیاد می‌تواند باعث افزایش هزینه‌های سفر شود. با این حال امکان سفر اقتصادی و کم‌هزینه‌تر نیز برای گردشگران وجود دارد. جاذبه‌های گردشگری در دبی در نقاط مختلفی واقع شده‌اند و به همین دلیل بخش زیادی از هزینه‌های سفر، مربوط به هزینه‌های رفت‌وآمد بین مناطق مختلف خواهد بود. امکان اجاره خودرو از کافه رنت در دبی برای گردشگران فراهم شده است که تا حد زیادی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های سفر شود.

کاماپرس در ادامه این گزارش هزینه‌ سفر به دبی و هر آن چه گردشگران در مورد آن باید بدانند، را بررسی می‌کند.

هزینه‌های رفت‌وآمد و اجاره خودرو

امکان اجاره از شرکت‌های رنت ماشین دبی نیاز به مستر کارت دارد و به همین دلیل امکان استفاده از خدمات آن‌ها برای ایرانیان ممکن نیست. با این وجود گردشگران می‌توانند به راحتی برای استفاده از خدمات اجاره ماشین با راننده و یا بدون راننده در دبی از طریق سایت کافه رنت و یا به صورت تلفنی اقدام کنند و ماشین را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. هزینه اجاره‌ ماشین در دبی به تومان و درهم است. امکان اجاره بنز C300 با راننده برای گردشگران وجود دارد که در هزینه اجاره آن بر اساس ساعتی 90 درهم محاسبه می‌شود. شورلت مالیبو با راننده و هزینه اجاره ساعتی 40 درهم درون‌شهری، یکی دیگر از انتخاب‌های اجاره خودرو با راننده است.

در صورتی که افراد تمایل داشته باشند از خدمات اجاره ماشین بدون راننده استفاده کنند، امکان انتخاب از بین گزینه‌های لوکس و اقتصادی برای آن‌ها وجود دارد. حداقل زمان اجاره خودروهای بدون راننده سه روز است. میتسوبیشی اتراج از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود و هزینه اجاره آن به ازا هر روز 120 درهم خواهد بود. هیوندای النترا و تویوتا کرولا با هزینه اجاره 150 درهم به ازا هر روز از گزینه‌های اقتصادی برای گردشگران محسوب می‌شوند.

با این وجود بعضی از افراد تمایل دارند در طی سفر به دبی رانندگی با ماشین مدل بالا را تجربه کنند و امکان اجاره خودرو لوکس از این مجموعه نیز وجود دارد. بنز CLA و بنز C300 با هزینه اجاره 700 درهم روزانه و رنجروور با مبلغ اجاره روزانه هزار و 100 درهم، از گزینه‌های لوکس و گران‌قیمت برای انتخاب هستند. گردشگران برای اجاره ماشین از این مجموعه نیاز به اصل گواهینامه بین‌المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت دارنند و باید مبلغی را به عنوان دیپوزیت پرداخت کنند. دیپوزیت در نهایت بعد از تحویل ماشین به شرکت، به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

هزینه سفر به دبی-کاماپرس

هزینه اقامت در دبی

با توجه به نوع به کیفیت هتل برای مسافران متفاوت خواهد بود. برج‌العرب گران‌ترین هتل دبی است که هزینه اقامت یک شب در آن یک میلیارد و 134 میلیون ریال است. ال ماها و بولگاری ریزوت نیز از سایر هتل‌های پنج ستاره دبی هستند که میانگین هزینه اقامت در آن‌ها 700 میلیون ریال است.

جمیرا بیچ از هتل‌های چهار ستاره دبی است که با هزینه اقامت 230 میلیون ریال، نسبت به هتل‌های پنج ستاره ارزان‌تر است. حافظ و پالم دبی از انتخاب‌های ارزان و اقتصادی محسوب می‌شوند و هزینه اقامت در آن‌ها 29 میلیون ریال است.

هزینه خورد و خوراک

رستوران‌های زنجیره‌ای مانند کی اف سی و مک دونالد و غذاخوری‌های شیک و لوکس متعددی در دبی وجود دارد که حق انتخاب وسیعی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. با توجه به نوع انتخاب رستوران این هزینه‌ها می‌تواند از 20 درهم آغاز شود و در رستوران‌های لوکس به دو هزار درهم برسد. به طور متوسط میانگین قیمت هر وعده از 100 درهم تا 400 درهم است.

هزینه تفریحات

بیشتر جاذبه‌های گردشگری دبی رایگان نیستند و گردشگران برای بازدید از آن‌ها باید مبلغی بپردازند. بازدید از هر یک از دیدنی‌های برج خلیفه، برج اسکای ویو و باغ میراکل بین 70 تا 174 درهم هزینه دارد. غواصی با مبلغ هزار و 800 درهم یکی از گران‌ترین تفریحات در دبی محسوب می‌شود.

اجاره ماشین در دبی-کاماپرس

اجاره خودرو در دبی از کافه رنت

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت دارای 9 سال تجربه در زمینه اجاره خودرو است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1399 به صورت اینترنتی گسترش داد. در حال حاضر کافه رنت به عنوان یک شرکت بین‌المللی اجاره خودرو شناخته‌ می‌شود و در شهرهای بزرگ ایران و مقاصد گردشگری مهم خاورمیانه شعبه دارد. این مجموعه دارای متنوع‌ترین ماشین‌های لوکس و اقتصادی است و متقاضیان می‌توانند از خدمات اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز