هر بیننده دربی، 90 پیام تبلیغاتی را به اجبار مشاهده کرد

لست سکند

دربی پایتخت هرچند گل نداشت اما بیش از 90 برند و پیام تبلیغاتی داشت.

به گزارش کاماپرس، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین پنج‌شنبه سال 1402 با نتیجه بدون گل به پایان رسید و به جز پرتاب سنگ و بطری صحنه چشم‌گیر دیگری نداشت. در این میان اما فعالان عرضه تبلیغات بسیار فعال ظاهر شده بودند و از ذره ذره ورزشگاه آزادی و قاب تلویزیون برای معرفی برندها و محصولات استفاده کردند. نظر خودتان درباره حجم تبلیغات دربی را در بخش کامنت‌ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

یک حساب سرانگشتی نشان داد که بیش از 90 برند و پیام تبلیغاتی در این دیدار به بیننده‌های تلویزیون تحمیل شد. این حجم گسترده تبلیغات که گاه بیش از چرخش توپ خودنمایی می‌کرد، روی پیراهن بازیکنان و داروان، اطراف و وسط زمین، زیرنویس تلویزیون، قبل و بعد از بازی و همچنین در فاصله بین دو نیمه پیش چشم فوتبالدوستان رژه می‌رفتند.

یک‌سوم این برندها و پیام‌های تجاری، مربوط به صنایع غذایی بود. برندهایی از جمله طبیعت و پانلا که به ترتیب پشت پیراهن پرسپولیس و استقلال بودند، قهوه الگادو، رامک، مک، نادی، گلستان، خوشبخت، غنچه، نامی‌نو، صنایع لبنی زالیف چای ارل‌گری، شکلات کوپا، دکتر بن، سس رعنا، گروه زر، الیت، سمیه، چای سوفیا، دلپذیر، لبنیات میهن، ب.آ و پمینا از دربی پایان سال برای یادآوری خود به مردم استفاده کرده بودند.

راز آسمان پایتخت

10 مجموعه تولیدکننده لوازم خانگی از جمله اسنوا، سینگل، ایلیا استیل، پرنیان، داتیس، هیمالیا، درسا، لئوکو و کلور نیز سری در میان سرها داشتند. هایپرکالای ایوان نیز برای عقب نماندن از بازار شب عید، از ظرفیت دربی استفاده کرد.

برندهای بوتان، وین‌تک، روشنایی بلان، شیرآلات قهرمان، شودر و دستگیره‌های هوشمند HTNکه از پرچمداران صنعت ساختمان هستند، نیز بخشی از فضای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده بودند.

فضای تبلیغات دربی فرصتی برای رقابت برندهای هم‍صنف نیز بود. ایرانسل و رایتل روی پیراهن دو تیم حضور داشتند. کنزاکس و آروا در حوزه ابزارآلات، بیمه تعاون، دال و بیمه دات‌کام در حوزه بیمه، فیلیمو و نماوا در بخش نمایش خانگی، ردکوئین و استار در بخش نوشابه‌های انرژی‌زا، آلینوس، نویتکس، دورتو و دوسی هم در بخش شوینده‌ها به رقابت با هم برای بیشتر دیده شدن پرداختند.

با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و افزایش مصرف آجیل و مغذی‌جات، سه مجموعه نوگردکان، مزمز و آجیل اکبری سعی کردند متناسب با این نیاز بازار، در حاشیه دربی برای خودشان مشتری جدید ایجاد کنند.

از دیگر برندهایی که در این شب پرتبلیغ سعی کردند خود را در مقابل چشم میلیون‌ها بیننده تلویزیونی قرار دهند می‌توان به لنز، روبیکا، هفت هشتاد، ترب، نفت پارس، بانک شهر، ال‌سی‌من، پاما، تولیدی پوشاک ورزشی مجید، تولیدی پوشاک ورزشی یوسف‌جامه، مسیح زاد، فرداموتور، سپاهان باطری، کویرتایر، سیکو، دیجی سرویس، فرش ماهریس، تشک زست، پتروکلین، هتل فوتبال، کروپ‌ست، پرژک و هواپیمایی معراج اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز