هر آن چه که باید درباره اقامت یونان بدانید

اقامت یونان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

راه‌های بسیاری جهت مهاجرت به کشور یونان وجود دارد. یکی از مسیرهای مورد علاقه جهت اخذ اقامت یونان، سرمایه‌گذاری و یا اثبات تمکن مالی است. در حال حاضر 85 درصد از خریداران ملک در یونان را مهاجران تشکیل می‌دهند. به واسطه خرید ملک، مهاجران نه تنها مجوز اقامت یونان را دریافت می‌کنند بلکه شاهد رشد ارزش املاک و مستغلات خود به صورت سالانه هستند. ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگستان و چین در صدر خریداران ملک و سرمایه گذاری در یونان هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع اقامت یونان می‌پردازد.

انواع راه‌های دریافت اقامت یونان

دریافت اقامت یونان از طریق کار برای اتباع غیر از اتحادیه اروپا کار نسبتا سختی است. شخص متقاضی در این مسیر باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در یونان را دریافت کند. پس از دریافت ویزای یونان شخص فرصت دارد تا در عرض 30 روز پس از ورود به یونان متناسب با شرایط خود، درخواست کار را به دفتر محلی شهرداری یا کلانتری ارائه دهد. مجوزهای کار در یونان به طور معمول یک تا پنج سال اعتبار دارند. البته به خاطر داشته باشید که برای این منظور باید به زبان یونانی تسلط داشته باشید. خود اشتغالی یک مسیر دیگر جهت دریافت اقامت یونان است. شما می توانید به عنوان یک فریلنسر، یک کارمند آنلاین و… اقدام کنید. اگر بتوانید درآمد ثابت 3500 یورو در ماه را اثبات کنید احتمالا گزینه مناسبی برای شما باشد. سرمایه گذاری و اثبات تمکن مالی مسیر مورد علاقه دیگری برای متقاضیان است. در این مسیر در کمترین زمان ممکن واجد شرایط دریافت ویزای طلایی یونان خواهید بود.

نحوه دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری

جهت اخذ ویزای طلایی یونان چندین گزینه سرمایه گذاری وجود دارد. شرکت کنندگان اغلب املاک و مستغلات را انتخاب می‌کنند. با حداقل 500 هزار یورو می‌توان به خرید املاک مسکونی یا تجاری اقدام کرد. در این شرایط ویزای طلایی شما برای اعضای درجه یک خانواده نیز اعمال می‌شود. در این شیوه ملزم به اقامت دائم در کشور یونان نخواهید بود. خرید یک قطعه زمین جهت پروژه‌های ساختمانی، کشاورزی، اجاره هتل یا اقامتگاه‌های توریستی به مدت ده سال از دیگر راه‌ها جهت دریافت ویزای طلایی یونان است. لازم به ذکر است که خرید ملک در پایتخت یونان، آتیک، مقدونیه، مناطق جزیره میکونوس و سنتورینی امکان‌ پذیر است.

النورا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اقامت تمکن مالی، شرایط و مزایای آن

در اقامت تمکن مالی یونان که زیر مجموعه اقامت سرمایه گذاری محسوب می‌شود، شرط درآمد کافی باید برای هر یک از اعضای خانواده مورد تایید دولت واقع شود. اثبات حداقل درآمد 2000 یورو در ماه به همراه مبلغ ثابتی که در حساب خود باید داشته باشید از جمله شرایط مورد نیاز است. در صورت همراهی اعضای خانواده، به ازای همسر 20 درصد و برای هر فرزند زیر هجده سال 15 درصد به این مبلغ افزوده می‌شود. سرمایه گذاران و دریافت کنندگان اقامت تمکن مالی، پس از اخذ ویزای طلایی یونان، اجازه اقامت پنج ساله برای تمامی اعضای خانواده، عدم پرداخت مالیات در یونان، راحتی اخذ ویزای آمریکا، کانادا و انگلستان، ورود بدون ویزا به منطقه شنگن، بهینه سازی مالیات و پس از هفت سال اقامت شهروندی اتحادیه اروپا را کسب خواهند کرد. برای درخواست اجازه اقامت دائم فقط به مدارکی نظیر تکمیل فرم درخواست، گذرنامه و مدارک شخصی، گواهی حساب بانکی یونانی، بیمه درمانی، گواهی سلامت و اثبات تمکن مالی دارید. ویزای طلایی، احتمالا راحت ترین گزینه است که در بیشتر موارد تا سه ماه نتیجه مطلوب را می‌دهد.

اقامت یونان را با النورا دریافت کنید

اولین قدم این است که تصمیم بگیرید کدام مسیر در مورد شما بهترین نتیجه را می‌دهد. یونان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های مهاجرتی نه تنها برای ایرانیان که برای بسیاری از مردم جهان است. دریافت اقامت آن هم از طریق اقامت تمکن مالی یونان نیاز به برنامه ریزی و کسب آگاهی دارد. موسسه مهاجرتی النورا با وجود کارشناسان متخصص و مجرب به ارائه خدمات مشاوره رایگان حضوری در زمینه مهاجرت می‌پردازد. اعضای این موسسه ضمن بررسی شرایط شما بهترین و در دسترس‌ترین گزینه مهاجرتی را پیشنهاد می‌دهند. ارتباط مستقیم از طریق ایمیل با هریک از کارشناسان النورا میسر است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام، واتسپ و کانال تلگرام و یوتیوب النورا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز