هر آنچه باید درباره اپلیکیشن همراه بانک سامان بدانید

اپلیکیشن سامان، مسیر نوینی است برای عرضه خدمات بانکداری است که تلاش دارد با توجه به دسترسی اغلب مشتریان به گوشی هوشمند، نیازهای روزمره را به شکلی مدرن و سریع پاسخ دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانک و بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

امروزه در عصر اینترنت، هر بانکی یک همراه بانک دارد تا بتوانیم هر گونه تراکنش را روی دستگاه‌های مانند گوشی هوشمند، تبلت و … انجام دهیم. به عبارت ساده‌تر، اپلیکیشن همراه بانک یعنی اینکه از هر جایی و در هر زمانی روی پولتان در بانک کنترل کاملی داشته باشید. این نوع بانکداری موبایلی سرویس‌های متنوعی دارد و از همه بسترهای ارتباطی گوشی همراه استفاده می‌کند. استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری موبایلی تراز اول و رعایت اصول امنیت داده هنگام کار با آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو استفاده از اپلیکیشن‌های با امنیت بالا و امکانات گسترده می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای بانکداری موبایلی و فراتر از آن باشد.

کاماپرس سعی دارد تا با معرفی اپلیکیشن همراه بانک سامان مطالب مهم و جامعی را در اختیار شما بگذارد تا با خواندن آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

آریاک سفر

موبایلت سامان

در صورتی که تمایل دارید در هر مکان و هر زمان، عملیات بانکی روزمره خود را با سهولت و سرعت و بدون مراجعه به شعب بانک سامان از طریق اپلیکشن بانکی روی دستگاه موبایل خود مدیریت کنید، موبایلت محصولی مطمئن در اختیار شماست.

خدمات بانکی اپلیکیشن

ثبت درخواست تعویض و یا صدور کارت‌های بانکی به صورت غیرحضوری و دریافت از طریق پست، امکان دریافت رمز اول کارت بانکی، انتقال وجه به حساب‌های بانکی در داخل بانک سامان و به سایر بانک‌ها (کارت به کارت،پایا، ساتنا)، اخذ صورتحساب روی انواع سپرده‌ها نزد بانک سامان، امکان مدیریت چک (مشاهده چک‌ها‌ی واگذاری، مشاهده دسته چک و انسداد چک، ثبت، صدور، انتقال، تائید یا رد و استعلام چک)، امکان افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه مدت و سرمایه‌گذاری، امکان مشاهده جزئیات تسهيلات دریافتی، امکان فعال سازی پیامک بانکی، امکان اصلاح شماره تلفن همراه و درخواست صدور و ارسال کارت دبیت از جمله خدمات بانکی اپلیکیشن بانک سامان است.

قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن

از قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن می‌توان به امکان ورود به اپلیکشن با استفاده از اثر انگشت تعریف‌شده در موبایل هوشمند، امکان ورود به اپلیکشن با استفاده از اسکن چهره تعریف‌شده در موبایل هوشمند، امکان دریافت نسخه PWA برای تلفن همراه با سیستم نرم‌افزاری IOS، امکان دریافت رمز ورود در صورت فراموشی رمز یا دریافت رمز اولیه از طریق اپلیکیشن و چت آنلاین داخل برنامه اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز