هدایای بسیار عجیب پوتین به رهبر کره شمالی

تور لحظه آخری-کاماپرس

رهبر دیکتاتور کره شمالی اخیرا برای دیدار با رییس‌جمهور روسیه، یک سفر زمینی طولانی با قطار شخصی‌اش به این کشور انجام داد. گفته می‌شود او در بازگشت از سفر هدایای گران‌قیمتی را از پوتین دریافت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هدف از این دیدار تعمیق روابط بین دو کشور و کمک پیونگ یانگ به تسلیح مسکو در حمله به اوکراین بود که از طرفی تشدید نگرانی غرب را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

طبق شنیده‌ها، پوتین در پایان این سفر شش روزه، پنج پهپاد کامیکازه، یک پهپاد شناسایی و یک جلیقه ضد گلوله را به نشانه دوستی به کیم جونگ اون هدیه داد. لازم به ذکر است که این جلیقه برای رهبر کره شمالی شخصی‌سازی و به همراه یک لباس خاص که توسط دوربین‌های حرارتی قابل تشخیص نیست ارائه شده است.

راز آسمان پایتخت

با وجود تحریم جهانی روسیه و کره شمالی، رهبران دو کشور طی این دیدار با خرسندی تبادل نمادین تفنگ انجام داده و با هم از مجموعه خودروهای پوتین و یک کارخانه جت‌های جنگنده روسی بازدید کردند. کیم برای بازگشت به پیونگ یانگ، بار دیگر سفر زمینی از طریق قطار زرهی خود را برگزید.

خبرگزاری‌های کره شمالی، فضای دیدار کیم و پوتین را صمیمانه و گرم توصیف کرده و اظهار داشتند که دوره جدیدی از دوستی، همبستگی و همکاری بین کره شمالی و روسیه در حال گشایش است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز