هتل های 5 ستاره شیراز که اقامت در آن ها تجربه ای به یادماندنی است

هتل های شیراز-کاماپرس

شیراز پایتخت فرهنگ و ادب ایران با داشتن فرهنگی غنی، بناهای تاریخی کهن، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی همراه با مردمانی خونگرم هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی از سراسر دنیا است. شهر زیبای شیراز که قدمتی دیرینه از تاریخ کهن ایرانی را در خود جای داده است و به آرامگاه کوروش و ویرانه‌های تخت جمشید نزدیک است، بسیاری از دوست‌داران تاریخ و فرهنگ ایرانی را به خود جذب می‌کند.

همچنین، بسیاری از افراد که دوستدار اهل شعر و ادب هستند، با بازدید از آرامگاه حافظ و سعدی سر ذوق می‌آیند. هدف از سفر به این شهر زیبا هر چه که باشد، رزرو هتل در شیراز برای مسافران اولین قدمی است که این سفر را به یادماندنی و دوست‌داشتنی‌تر می‌سازد.

کاماپرس در ادامه این گزارش، بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز را معرفی می‌کند.

هتل بزرگ شیراز در فاصله ای اندک از دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز بر فراز کوه‌های شمال شرقی این شهر قرار گرفته و با چشم‌اندازی منحصر به فرد از دروازه قرآن و باغ‌های شیراز از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین اقامتگاه‌های این شهر به حساب می‌آید.

این هتل در 13 طبقه و با 158 واحد اقامتی از بهترین هتل‌های شهر شیراز به شمار می‌رود و با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی همچون استخر، سونا، سالن تنیس، باشگاه بدنسازی، صخره‌نوردی، سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، خدمات پزشکی، آرایشگاه مردانه و زنانه خدماتی بالا و باکیفیت را به مسافران ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

هتل بزرگ شیراز برای میزبانی بهتر از گردشگران کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع نظیر رستوران ایتالیایی، رستوران دریایی، رستوران ایرانی و غیره طراحی کرده است. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های هتل بزرگ شیراز رستوران پانارامیک است، این رستوران در طبقه سیزدهم این هتل قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار خوبی از باغ‌های اطراف به نمایش می‌گذارد و حسی از آرامش را برای مخاطبان خود به همراه می‌آورد.

از جمله دیگر مزایا این هتل می‌توان به دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری متنوعی همچون دروازه قرآن، بوستان کوهستانی نور، موزه مشاهیر چهل مقام، باغ ملی، ورزشگاه حافظیه، ارگ کریم‌خان‌زند، خانه هنر شیراز و آرامگاه حافظ اشاره کرد.

هتل های شیراز-کاماپرس

هتل پرسپولیس شیراز نزدیکترین هتل به حافظیه

هتل پرسپولیس شیراز یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی، تفریحی و بهداشتی متنوع هرساله پذیرای مسافرانی است که به شهر زیبای شیراز سفر می‌کنند.

همچنین، این هتل مجلل با داشتن امکانات گوناگون همچون سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی و غیره می‌تواند ساعت‌ها مسافران را سرگرم کند و اوقات خوشی را برای آنها رقم بزند.

اگر موقعیت مکانی و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری متنوعی همچون حافظیه، باغ دلگشا، بازار وکیل، ارگ کریم‌خان و دروازه قرآن برایتان مهم است، رزرو هتل پرسپولیس را از دست ندهید.

صبحانه به صورت رایگان هر روز صبح در رستوران هتل پرسپولیس سرو می‌شود و گردشگران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی ایرانی و فرنگی به رستوران‌های شیک این هتل مراجعه کنند. همچنین، مسافران می‌توانند برای دیدار با دوستان و خانواده‌هایشان و صرف میان‌وعده به کافی‌شاپ‌های هتل پرسپولیس مراجعه کنند و از نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه آن لذت ببرند.

هتل پرسپولیس شیراز-کاماپرس

هتل چمران در فاصله ای نزدیک از باغ ارم

هتل چمران شیراز با 5 ستاره درخشان خود، یکی از بهترین هتل‌های شهر شیراز است که با داشتن امکاناتی لوکس و منحصر به فرد همواره نظر گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است.

این هتل با 30 طبقه و 250 اتاق و سوئیت یکی از بهترین هتل‌های شهر شیراز به شمار می‌رود و چشم‌انداز متفاوتی از شهر، باغ‌ها، رودخانه و کوه‌ها را پیش روی مسافران خود قرار داده است. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به وجود سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سونا، استخر، کافی‌نت، گیم نت، سالن‌های ورزشی، ماساژ، آتلیه عکاسی، مراکز خرید و سالن‌های پذیرایی اشاره کرد.

همچنین، این هتل با داشتن اتاق‌های بازی کودکان و مجموعه بازی‌های کامپیوتری برای نوجوانان اوقات خوشی را برای فرزندان شما رقم خواهد زد.

اگر شما هم طرفدار ماساژهای سنتی و حمام مغربی هستید، می‌توانید با رزرو و اقامت در هتل چمران از این خدمات استثنایی بهره‌مند شوید.

این هتل با داشتن رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران خود قرار داده است، که از جمله آنها می‌توان به رستوران باربد با غذاهای سنتی شیراز و موسیقی زنده ایرانی، رستوران ملل با غذاهای بین‌المللی، رستوران داوینچی با غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی، رستوران پانوراما با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و معروف‌ترین فست‌فود شیراز اشاره کرد.

هتل چمران شیراز-کاماپرس

نزدیکترین هتل 5 ستاره به ارگ کریم خان

هتل زندیه 5 ستاره شیراز با الهام از معماری سنتی ایرانی در 6 طبقه همراه با 72 اتاق به سبک مدرن و چیدمانی لوکس ساخته شده است.

استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و سالن بدنسازی از جمله امکانات هتل زندیه شیراز هستند. حمام سنتی این مجموعه به سبک حمام وکیل ساخته شده و حسی نوستالژیک را به مخاطبان خود القا می‌کند. این مجموعه با شربت‌های سنتی شیراز از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و به آنها خدماتی همچون ماساژ صورت، ماساژ ریلکسیشن، ماساژ ریلکس ورزشی و پاکسازی صورت ارائه می‌شود.

در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع هتل زندیه می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی و بین‌المللی را نوش جان کنید. حیاط باغ این هتل نیز فرصت غذا خوردن در فضای باز را برای میهمانان فراهم آورده است.

هتل زندیه شیراز با قرار گرفتن در نزدیکی ارگ کریمخان، بازار مسگرها، خیابان لطفعلی‌خان‌زند، مسجد وکیل و حمام وکیل یکی از بهترین گزینه‌های اقامت گردشگران در سفرهای تفریحی به شیراز به شمار می‌رود.

هتل پرسپولیس شیراز

رزرو هتل های 5 ستاره شهر شیراز همراه با علاءالدین تراول

از آن‌جایی که شهر شیراز هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران است و از پربازدیدترین شهرها به شمار می‌رود، یافتن هتل در زمان بازدید از این شهر زیبا چندان آسان نخواهد بود. بنابراین، گردشگران بهتر است برای داشتن سفری آرام و دلنشین پیش از سفر به شهر زیبای شیراز نسبت به رزرو هتل در این شهر اقدام نمایند.

متقاضیان سفر به شهر شیراز می‌توانند برای سفر به شیراز و رزرو لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های شیراز ، از کارشناسان مجرب آژانس گردشگری علاءالدین یاری بجویند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رزرو هتلهای ایران علاالدین تراول مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 02174495 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز