هتل های ساحلی کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیرۀ کیش از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس است. این جزیره یکی از توریستی ترین نقاط ایران است با چهارفصل که هر ساله مسافران زیادی را بسوی خود جذب میکند. با توجه به تنوع زیاد هتل های کیش، همیشه انتخاب هتل مناسب دغدغه مسافران کیش، قبل از سفر است اما معروف ترین و دوست داشتنی ترین این هتل ها، هتل های ساحلی کیش هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رزرواسیون مهر، در این مطلب به معرفی هتل های ساحلی کیش که از بهترین هتل های کیش هستند نیز می پردازیم.

هتل شایان کیش

بزرگ ترین اسکله تفریحی در جزیره کیش، درست روبروی یکی از با سابقه ترین هتل های ۵ ستاره این جزیره هتل شایان کیش واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

هتل پنج ستاره شایان یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین هتل های کیش است که در کنار یکی از بهترین مناطق جزیره کیش و در نزدیکی ساحل درخشان خلیج فارس قرار گرفته است. هتل شایان در ردیف هتل نزدیک دریا کیش، هتل نزدیک ساحل کیش و هتل نزدیک مراکز خرید کیش است.

اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید چشم اندازی زیبا از دریای بی کران خلیج فارس را تماشا کنید و از آن لذت ببرید، هتل شایان با وجود 4 طبقه و چشم اندازی رو به این دریا بهترین گزینه است.

با انتخاب این هتل، علاوه بر دسترسی های خوبی که به بهترین مراکز خرید کیش از جمله پردیس، مریم و مرجان خواهید داشت، جاذبه های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی، شهرزیرزمینی کاریز، ایستگاه دوچرخه سواری و کلوپ ورزشی آبی نیز به آسانی قابل دسترسی است. همچنین با بهره مند شدن از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل شایان کیش می توانید اقامتی به یاد ماندنی را در جزیره کیش تجربه کنید.

هتل فلامینگو کیش

یکی از انتخاب های محبوب مسافران این جزیره آفتابی، هتل فلامینگو کیش است. قرار گرفتن این هتل زیبا و 4 ستاره در قلب منطقه اصلی گردشی – تفریحی بلوار دریا، باعث آسانی دسترسی مهمانان مقیم در این مجموعه به بسیاری از جاذبه های گردشی مهم کیش می شود.

از جمله این جاذبه های موثر در داشتن سفری به یادماندنی می توان به مواردی مانند بلوار ساحلی، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و تعداد زیادی از مراکز خرید لوکس جزیره اشاره کرد.

یکی دیگر از مواردی که باعث برجسته شدن موقعیت هتل فلامینگو در میان این تعداد زیاد هتل در کیش شده است، معماری خاص این مجموعه اقامتی است.

مهمانان که تصمیم به اقامت در این هتل را دارند، علاوه بر اقامت در اتاق های موجود در ساختمان 4 طبقه اصلی هتل، می توانند به گزینه اقامت در یکی از 100 ویلای هتل هم فکر کنند.

محوطه بزرگ و به زیبایی فضاسازی شده هتل که مملو از درختان کهنسال است، در کنار باغ وحش کوچکی که در این محوطه قرار دارد هم باعث می شود تا مهمانان این هتل خاطره خوشی از اقامت در هتل فلامینگو داشته باشند.

صبحانه بوفه هتل که متشکل از انواع غذاهای سرد و گرم است در کنار امکانات دیگری مانند اینترنت بی سیم رایگان، کافی شاپ و چایخانه سنتی، در کنار رستوران اصلی هتل که در طبقه همکف مجموعه قرار دارد هم از جمله دیگر امکاناتی در دسترس برای مهمانان هتل است.

مزیت مثبت دیگر هتل فلامینگو که آن را به یک گزینه مطلوب برای سفرهای کاری هم تبدیل می کند، وجود امکاناتی مانند سالن کنفرانس، بیزنس روم و سالن اجتماعات در این مجموعه است که همگی مجهز به مدرن ترین فناوری های روز دنیا هستند.

مرتبط با : رزرواسیون مهر
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز