هتل های دارای استخر آبگرم در چالوس را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسافران و گردشگران برای انتخاب هتل در شهرهای شمالی با گزینه‌های بی‌شماری روبرو هستند. بیشتر هتل‌ها با مناظر سرسبز شمال و سواحل نیلگون، خاطراتی فراموش نشدنی برای مسافران به ارمغان می‌آوردند. با این حال امکاناتی همچون اسپا و استخر آبگرم ضمن رفع خستگی افراد، اقامتی دلچسب فراهم می‌کنند. در همین راستا، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس متعددی در چالوس از این امکانات برخوردارند.

کاماپرس در این گزارش، هتل های دارای استخر آبگرم در چالوس را معرفی می‌کند.

1-هتل پارسیان آزادی خزر (هایت سابق) چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت سابق) که در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده است، از دیرباز نقطه عطف مهمان‌نوازی در چالوس بوده است. چیدمان این هتل به دو بال مجزا تقسیم شده که طیف متنوعی از مناظر و تجربیات جذاب را برای هر مهمان ارائه می‌دهد. در زمستان ۱۳۹۵، هتل یک بازسازی کامل را در دستور کار خود قرار داده است. از طرفی ۱۶۴ اتاق شگفت‌انگیز، این هتل را از بقیه هتل‌های موجود در منطقه متفاوت کرده که از طبقات اول تا پنجم این مجموعه قرار گرفته‌اند و سالانه پذیرای مهمانان زیادی هستند. این هتل از امکانات تفریحی و ورزشی همچون استخر نیز برخوردار است.

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت سابق) چالوس

2-هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس در میان آغوش سرسبز جنگل‌های شمال ایران و در فاصله ۱۰۰ متری از شهر زیبای نمک‌آبرود واقع شده است. از زمان افتتاح آن در تابستان سال ۱۳۹۶، این مجتمع پنج‌ستاره با معماری مدرن خود در ۱۳ طبقه، موردتوجه همگان قرار گرفته است. این هتل دارای ۱۳۶ واحد اقامتی مجلل است که هر کدام منظره‌ای دلربا از کوه‌ها و جنگل‌های اطراف را برای مهمانان فراهم می‌کنند. این هتل همچنین مجهز به امکانات رفاهی و اقامتی بسیاری اعم از استخر، رستوران، کافه و … است.

راز آسمان پایتخت

هتل ونوس پلاس چالوس

3-هتل کاخ امیران چالوس

هتل امیران چالوس به‌عنوان چهره‌ای تازه در میان اقامتگاه‌های این شهر ظاهر شده و جایگاه ویژه‌ای برای خود به‌عنوان یک اقامتگاه ۴ ستاره در بین مسافران دست‌وپا کرده است. این مؤسسه تازه‌تأسیس که در امتداد جاده زوات قرار گرفته، در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و از مهمانان با استفاده از امکانات مدرن و فضای شیک استقبال می‌کند. هتل امیران در دو ساختمان گسترده شده که هر کدام دو طبقه را شامل می‌شود و در مجموع دارای 57 اتاق مجهز است. این تنوع از اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه تخته گرفته تا سوئیت‌های چهارنفره جادار، همگی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند.

هتل کاخ امیران چالوس

4-هتل ملک چالوس

هتل ملک چالوس در مناظری زیبا و بین شهرهای چالوس و نوشهر قرار دارد. این هتل برای اولین‌بار در سال ۱۳۴۵ افتتاح شد و با مجموعه‌ای از ۴۳ اتاق مجهز که در دوطبقه توزیع شده‌اند. چه به دنبال استراحت در کنار آب باشید و چه مشتاق گشت‌وگذار در زندگی پر جنب‌وجوش محلی، موقعیت عالی هتل ملک چالوس، تنها در فاصله 10 دقیقه ای از سواحل دریای خزر، دسترسی آسان به قلب شهر را ارائه می‌دهد. مجموعه‌ای از مکان‌های دیدنی، مراکز خرید شلوغ و دسترسی آسان به فرودگاه از دیگر ویژگی های این هتل به حساب می آید.

هتل ملک چالوس

5-هتل نارین چالوس

هتل نارین چالوس به‌عنوان نمونه‌ای بی‌نظیر از ترکیب اوقات فراغت و تجمل است که با فضاهای تفریحی خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. میهمانان می‌توانند در گرمای آلاچیق‌های گرم استراحت کنند، دوستان خود را در سالن بیلیارد با منظره دریای مسحورکننده به چالش بکشند، نوشیدنی‌های جذاب را در کافی‌شاپ بنوشند، از طعم‌های سنتی در چایخانه لذت ببرند و یا یک وعده‌غذایی را در رستوران این هتل مجلل میل کنند. هر یک از امکانات موجود در هتل نارین بادقت طراحی شده‌اند تا فضایی آرامش‌بخش و جذاب را فراهم کنند که در آن رضایت مهمانان در اولویت قرار دارد و لذت آرامش را در کناردریا تجربه کنند.

هتل نارین چالوس

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز