هاچ بک و نیم‌شاسی جدید ایران خودرو سال 1400به بازار می آید/ بازار تشنه خودرو ارزان قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیرعامل ایران خودرو ضمن تشریح برنامه های توسعه محصولات این شرکت اظهار کرد: خودروی هاچ بک و خودروی نیم شاسی جدید ایران خودرو سال آینده به بازار می آید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که قیمت ارزان ترین خودروی داخلی موجود در بازار یعنی پراید به حدود 100 میلیون رسیده باز هم این قیمت برای بسیاری اقشار قابل پرداخت نیست . ارزان ترین خودروی تولیدی توسط ایران خودرو نیز در حال حاضر سمند ال ایکس است که قیمت آن در بازار حدود 170 میلیون تومان است و باز هم این قیمت با قدرت خرید اغلب اقشار جامعه فاصله زیادی دارد.

بازار خودرو یعنی جایی که متقاضیان انبوه در آن به دنبال خودرو هستند اکنون تشنه خودروی ارزان قیمتی است که مردم از پس پرداخت پول آن برآیند اما چنین خودرویی در بازار نیست. خودروسازان اگر قصد پاسخ به نیاز بازار را دارند باید به دنبال تولید خودروی ارزان قیمت باشند.

مدیرعامل ایران خودرو در تازه ترین گفتگوی خو با رسانه ها از تولید خودروهای سواری جدید در این شرکت خبر داده اما سخنی از تولید خودرویی مطابق تقاضای قیمتی انبوه در بازار نگفته است.

وانت جدید ایران خودرو در دست تولید است

راز آسمان پایتخت

مقیمی به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: در بحث خودرو‌های سبک طیف وسیعی از محصولات را به بازار عرضه خواهیم کرد. از نمونه برنامه‌های تولیدی می توان به خودرو وانت جدید و خودرو هاچ بک اشاره کرد که نقشه توسعه آن را تهیه کرده ایم. از دیگر خودرو‌هایی که در سال آینده وارد بازار خواهد شد می‌توان به خودرو نیمه شاسی اشاره کرد که هر کدام از خودرو‌ها بعد از طراحی به بازار عرضه خواهند شد.

او ادامه داد: خودرو سدان طراحی شده و بهمن ماه امسال هزار دستگاه از آن به بازار عرضه خواهد شد و در سال آینده  میزان تولید آن افزایش خواهد یافت و به ۲۵ هزار دستگاه خواهد رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز