نیسان جوک مدل 2022 با چهره جدید رونمایی شد (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

نیسان پاترول، ایکس تریل و قشقایی را که کنار بگذاریم، شاسی بلند نیسان جوک مل 2022 چیز دیگری است. طراحی جنجالی و پر ریسک این خودرو آدم را یا عاشق می کند و یا حس بی علاقگی را در او بر می انگیزد. نیسان بعد از تولید این خودرو اعلام کرد که برنامه های متنوعی برای این شاسی بلند در نظر گرفته است. حالا با رونمایی نیسان جوک مدل 2022 و تغییرات ظاهری این خودرو نیسان به سمت طراحی جذاب تر گام برداشته است. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی نیسان جوک 2022 آشنا می شویم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیسان جوک مدل 2022 از یک پیشرانه سه سیلندر یک لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که توان قدرتی 115 اسب بخار نیرو و 180 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو با توجه به جثه جمع و جور توانسته شتاب صفر تا صد 10.4 ثانیه را کسب کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت نیسان جوک مدل 2022

کارشناسان برای نیسان جوک 2022 با توجه به تریم های مختلف محدوده قیمتی 27 تا 40 هزار دلار را در نظر گرفته اند. با توجه به اینکه نیسان جوک در ایران طرفداران بسیاری دارد، به نظر شما در صورت ورود به بازار ایران چند قیمت می خورد؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نیسان جوک مدل 2022 با چهره جدید رونمایی شد (ویدیو)

  1. حجی گفته:

    عاشق نیسان هستم چه وانت نیسان آبی یا پاترول . مدل های جدیدش که فکر نمیکنم تو ایران بیاد . من که نیسان پاترول دارم عشقم دوستش دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز