نگاهی به عملکرد انتشارات اختران در سال 98

انتشارات اختران در انتشار کتاب‌هایی با موضوع تاریخ، علوم اجتماعی و علوم انسانی یکی از ناشران برجسته محسوب می‌شود، ضمنا این انتشارات سابقه طولانی در صنعت چاپ و نشر کشور ما دارد.

به گزارش کاماپرس،  اختران در حوزه انتشار کتاب‌ خوش‌نام است و در برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و مراسم‌های رونمایی از کتاب در سال 98 نیز فعالیت خوبی در سال 98 داشت. در ادامه مهمترین فعالیت‌های نشر اختران در سال 98 مرور شده است.

کتاب‌های چاپ اولی سال 98

نشر اختران در سال 98 اقدام به انتشار کتاب‌های چاپ نخست کرد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. کتاب‌های ” شباهت‌های دو جنس” اثر الیزابت بادنتر، ” باید از جامعه دفاع کرد” نوشته میشل فوکو، ” ایران بین ناسیونالیسم اسلامی و سکولاریسم” از ونسا مارتین، “اقتصاد ستارگان” به قلم محمدمهدی احمدی‌معین، “مارکسیست‌های ایده‌آلیست” از فرزاد روشنایی، ” دگرگونی در طبقه‌های اجتماعی ایران” نوشته محمد رحمان‌زاده، ” همه چیز باطل است ” به قلم مارک منسون و… از جمله این کتاب‌ها هستند.

کتاب‌های شاخصی که در سال 98 تجدید چاپ شدند

آریاک سفر

انتشارات اختران در سال 98 برخی کتاب‌ ها را به چاپ چندم رساند و به مخاطبان عرضه کرد. از جمله این کتاب‌ ها می‌توان به ” دکترین شوک: ظهور سرمایه‌داری فاجعه محور” از نائومی کلاین، ” ارتباط بدون خشونت: زبان زندگی” به قلم مارشال‌بی. روزنبرگ، “مشروطه‌ی ایرانی” از ماشاء‌الله آجودانی، ” در ستایش شرم ” نوشته حسن قاضی‌مرادی، ” زمان بازیافته ” به تهیه و تنظیم امیرهوشنگ افتخاری‌راد، ” درد” نوشته شده توسط مارگریت دوراس، ” اصول و فنون مذاکره” از روی لویستکی و… اشاره کرد.

میزبانی نشست ها و رونمایی های ادبی 

در سال 98 انتشارات اختران میزبان نشست‌ها و مراسم‌ رونمایی و نقد کتاب بود که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم. رونمایی از کتاب “جهانی دیگر” به قلم جاناتان نیل و با موضوع کاهش گرمایش زمین، نشست نقد و بررسی کتاب “خورشید گوشه چهارم” اثر فرهاد جم با حضور احسان رضایی، افشین داوودپناه و علی سعید از جمله رویدادهایی هستند که نشر اختران در سال 98 برگزار کرده است.

اختران در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات اختران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه 98 شرکت کرد و کتاب‌هایی نظیر “تاریخ آمریکا” اثر هاوارد زین، “ارتباط بدون خشونت” از مارشال‌بی. روزنبرگ، “مفهوم آزادی” از عبدالله عروی، “روشنفکران ایران در عصر مشروطیت” به قلم “لطف‌الله آجودانی” را در معرض بازدید و فروش گذاشت.

خرید غیرحضوری از اختران در بحران کرونا

نشر اختران به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه بستر خرید غیرحضوری کتاب را برای مخاطبانش فراهم کرد. علاقمندان به کتاب می‌توانند از طریق تماس تلفنی کتاب موردنظرشان را سفارش دهند و از طریق پست یا پیک سفارش خود را دریافت کنند.

مرتبط با : اختران
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز