نگاهی به عمارت فوق لاکچری ۱۷.۵ میلیون دلاری در نیوجرسی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویلا پارادیزو در رامسون، نیوجرسی واقع شده و پشت دروازه‌های خصوصی قرار گرفته است. این عمارت مجلل که از دور بیشتر شبیه یک مجموعه تفریحی به‌نظر می‌رسد حدود ۱۷.۵ میلیون دلار قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، عمارت پارادیزو که به سبک مدیترانه‌ای ساخته شده‌ با مساحتی معادل ۱۶۱۸ متر مربع، ۶ اتاق خواب و ۹ حمام دارد. مسیر طولانی منتهی به عمارت، از میان یک فضای سبز خیره‌کننده‌ عبور کرده و همچنین به یک گاراژ بزرگ راه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این بنا با استفاده از بهترین مصالح، نظیر گچ ونیزی، سنگ اورشلیم، گرانیت ایتالیایی، کاشی‌های سفالی و ناودان‌های مسی طراحی شده که ظاهری بی‌نظیر به آن بخشیده است.

راز آسمان پایتخت

مهمانان از طریق یک سرسرای مجلل به چندین فضای نشیمن راهنمایی می‌شوند که با پنجره‌ها و درهای قوسی و همچنین نور طبیعی فراوان تزیین شده است. طبقه اصلی دارای یک کتابخانه بزرگ، سوئیت مهمان و یک سالن غذاخوری ۱۸ نفره است. به علاوه یک آشپزخانه به سبک ایتالیایی با وسایل مدرن و سالن خانوادگی نیز تعبیه شده است.

طبقه اصلی از طریق راه پله بزرگ تراس به امکانات حیاط خلوت دسترسی دارد و دسترسی به طبقه دوم نیز از طریق یک راه پله چوبی منحنی یا آسانسور خانه امکان پذیر است.

اتاق خواب اصلی از امکاناتی نظیر تراس رو به استخر، سالن بدنسازی و حمام آبگرم بهره‌مند شده و در طرف دیگر خانه سه اتاق خواب اختصاصی دیگر با تراس مجزا وجود دارد.

این عمارت همچنین دارای امکانات سرگرمی و تفریحی فوق‌العاده‌ای مانند سینما، انبار شراب، سالن بیلیارد، حوضچه ماهی، گلخانه، استخر عظیم و آکواریوم آب شور با ظرفیت ۲۰ هزار گالن است. در کنار این فضاها فناوری‌های پیشرفته مانند بهترین سیستم‌ نورپردازی، صوتی و تصویری به چشم می‌خورند.

این عمارت توسط مالکان فعلی ساخته شده و برای اولین بار رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نگاهی به عمارت فوق لاکچری ۱۷.۵ میلیون دلاری در نیوجرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز