کدام ایرلاین بهترین کابین بیزینس کلاس را دارد؟

جلوترین قسمت هواپیما معمولا به افراد ثروتمندی که تمایل دارند خدمات بیشتری دریافت کنند اختصاص داده می‌شود. اما برخی از شرکت‌های هواپیمایی فراتر از حد معمول عمل می‌کنند که در این لیست به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. شرکت هواپیمایی ایرفرانس

این شرکت فرانسوی برای مسافران کابین بیزنس کلاس بوئینگ ۷۷۷ خود بهترین منوهای بین‌المللی، صندلی‌های تخت شو، صفحه نمایش با وضوح بالا و هدست‌های کاهش نویز ارائه می‌دهد. گفتنی است که سرآشپز این کابین دارای سه ستاره میشلن و برنده چندین جایزه آشپزی شده است. مشتریان حتی می‌توانند تا ۲۴ ساعت پیش از سفر غذای خود را سفارش دهند. همچنین امکاناتی نظیر تعبیه شده‌اند.

کابین هواپیمایی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۲. شرکت هواپیمایی کانتاس

مسافران کلاس تجاری این شرکت از صندلی‌های بزرگ و راحت تخت شو، صفحه نمایش سرگرمی ۴۵ سانتی متری، میز شخصی و‌ درب کشویی جهت حفظ حریم شخصی بهره‌مند می‌شوند. این امکانات می‌تواند مقصد بدون توقف از استرالیا به نیویورک و لندن را بسیار دلپذیر کند.

آریاک سفر

کابین هواپیمایی-کاماپرس

۳. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

کابین جدید بیزنس کلاس این شرکت آلمانی برای اولین بار امکان دسترسی مستقیم به راهرو را برای همه مسافران فراهم می کند. صندلی‌های آن قابلیت تبدیل به یک تخت دومتری را دارند و امکاناتی مانند صفحه نمایش و سرگرمی بسیار بزرگ و کمدهایی برای نگهداری لباس و وسایل نیز وجود دارد.

کابین هواپیمایی-کاماپرس

۴. شرکت هواپیمایی امارات

بازسازی ۳ میلیارد دلاری بیش از ۵ هزار بیزنس کلاس‌ ناو هواپیمابر دبی قرار است امکانات خاصی را به مسافران ثروتمند آن ارائه دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های جدید و منوی غذای تازه با محصولات ارگانیک اشاره کرد.

کابین هواپیمایی-کاماپرس

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز