شرایط سفر به دبی با تور اقساطی

تور دبی اقساطی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دبی به عنوان زیباترین و پرجمعیت­ترین شهر امارات متحده عربی، با برج خلیفه و تنها هتل هفت ستاره جهان شناخته می‌شود. تنوع فرهنگی و جشنواره‌های مختلفی که هر ساله در دبی برگزار می‌شود، باعث جذب تعداد زیادی گردشگر می‌شود. در حال حاضر به دلیل افزایش هزینه‌های سفرهای خارجی، امکان رزرو تور اقساطی دبی نیز فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکات مهمی که افراد قبل از رزرو تور اقساطی دبی باید بدانند، پرداخته است.

جاذبه­ های گردشگری در تور اقساطی دبی

مسجد جمیرا به عنوان تنها مسجدی که امکان بازدید آن برای غیرمسلمانان نیز فراهم شده، شناخته می‌شود. این مسجد یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دیدنی است که از سنگ سفید و به سبک قرون وسطایی ساخته شده است و گردشگران در تور اقساطی دبی می‌توانند از این مکان به جز روزهای جمعه دیدن کنند.

تور اقساطی دبی- کاماپرس

استخر دیپ دایو دبی با عمق 60 متر به عنوان عمیق‌ترین استخر جهان شناخته می‌شود و افراد مبتدی می‌توانند در قسمت‌های کم عمق و سطحی آن به غواصی بپردازند؛ با این وجود، غواصی در نقاط عمیق آن فقط برای افراد حرفه‌ای امکان‌پذیر است.

راز آسمان پایتخت

پارک گنبد هاتا، یکی از ایده‌آل‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تور اقساطی دبی است که در نزدیکی هاتا وادی هاب قرار دارد. این مکان زیبای بیابانی به گردشگران امکان غرق شدن در طبیعت در اقامتگاه‌هایی با چادرهای گنبدی و لذت بردن از مناظر کوهستانی را می­دهد. سوئیت‌های گنبدی که با رنگ‌هایی الهام‌گرفته از کویر و به صورت مینیمالیستی طراحی شده‌اند، علاوه بر مناظر بی‌نظیر از آسمان شب، مناظر فوق‌العاده از رشته کوه هاتا نیز ارائه می‌دهند.

چرخ و فلک عین دبی به عنوان بزرگ‌ترین چرخ‌ و فلک در جهان شناخته می‌شود و توجه بسیاری از گردشگران در تور اقساطی دبی را جلب می‌کند. این چرخ و فلک در جزیره بلوواترز قرار دارد و امکان لذت بردن از مناظر از ارتفاع 250 متری را فراهم می‌کند. این چرخ و فلک با سرعت بسیار کم حرکت می‌کند و گردشگران در مدت 48 دقیقه می‌توانند از مناظر دیدنی لذت ببرند.

دهکده جهانی نیز یک پارک موضوعی است که برای بازدید همه سنین در تور اقساطی دبی طراحی شده است. دهکده جهانی در خارج از شهر واقع شده است و امکان بازدید از آن از اواخر ماه اکتبر تا اواسط آوریل وجود دارد.

اسکای ویو که در نزدیکی مرکز دبی واقع شده است، مجموعه‌ای از هیجانات بی‌نظیر آدرنالینی را ارائه می‌کند. اسکای ویو برج‌های دوقلوی 50 طبقه را به هم وصل می‌کند و گردشگران می‌توانند در سکوهای 25 متری روی کف شیشه­ای آن قدم بزنند.

تور اقساطی دبی-کاماپرس

بهترین مراکز خرید دبی

دبی دارای بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید، به همراه استثنایی‌ترین رستوارن‌ها و غذاخوری‌ها است. بازدید از مراکز خرید در تور اقساطی دبی برای تفریحات خانوادگی یا سفرهای دونفره ایده‌آل است و گردشگران می‌توانند برای خرید سوغاتی از این مراکز برنامه‌ریزی کنند.

دبی مال دارای بیش از 1200 مغازه است که انواع برندهای لوکس و معروف نیز در آن وجود دارد. امکان تفریح در پیست اسکیت سرپوشیده یا بازدید از آکواریوم در این مرکز خرید فراهم شده است.

مرکز خرید امارات، یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین انتخاب‌ها برای گشت‌وگذار است که با مرکز شهر دبی 13 دقیقه فاصله دارد. همچنین مرکز خرید امارات دارای بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا است که برای تفریحات خانوادگی ایده‌آل است.

مرکز خرید ابن بطوطه دارای شش قسمت با الهام از کشورهای مصر، تونس، هند، اندلس، ایران و چین است و یک تجربه‌ بین‌المللی استثنایی برای گردشگران در تور اقساطی دبی رقم می‌زند.

تور اقساطی دبی-کاماپرس

بهترین زمان برای خرید تور اقساطی دبی

ماه‌های نوامبر تا فوریه به دلیل هوای معتدل و طیف وسیعی از رویدادها و جشنواره‌های مختلف، ایده‌آل‌ترین زمان برای رزرو تور اقساطی دبی محسوب می‌شود. میانگین دما در این بازه زمانی 25 تا 30 درجه سانتی‌گراد است. در ماه‌ فوریه هوا خنک­تر می‌­شود و دما به 15 تا 24 درجه سانتی‌گراد می‌­رسد.

تور اقساطی دبی-کاماپرس

خرید تور اقساطی دبی با «باما سفر»

باما سفر دارای بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ برگزاری تورهای داخلی و خارجی مختلف است و کلیه خدمات خرید بلیط هواپیما چارتری، اخذ ویزای توریستی و صدور بیمه مسافرتی برای گردشگران را ارائه می­دهد. این مجموعه تورهای داخلی و خارجی را به صورت اقساطی و فقط با چک بدون نیاز نیاز به ضامن برگزار می‌کند. گردشگران می‌توانند 20 درصد از هزینه سفر خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و مابقی را با چهار درصد کارمزد به ازای هر ماه قسط بپردازند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت باما سفر مراجعه کننند یا با شماره تلفن 09300030525 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماسفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز