نکات مهم پیش از خرید لپ تاپ

خرید لپ تاپ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید لپ تاپ مناسب در شرایط کنونی اقتصادی با وجود زیاد شدن محصولات فیک و گران قیمت در بازار، کاری سخت و حساس است؛ به همین دلیل پیش از خرید حتما باید از قیمت روز لپ تاپ مطلع بود و متناسب با شرایط خود، یکی از بهترین محصولات را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش، نکات لازم برای خرید لپ تاپ را ارائه کرده است.

لپ تاپ تقلبی نخرید!

امروزه دامنه کلاهبرداری به بازار لپ تاپ هم کشیده شده و خیلی از سودجویان، محصولات فیک را با قیمت نجومی و به عنوان اصل به مشتریان می‌فروشند؛ بنابراین خرید این محصولات برای متقاضیان یک چالش اساسی محسوب می‌شود؛ به ­ویژه اگر سروکار متقاضیان با لپ تاپ زیاد باشد و بخواهند هر روز اطلاعات مهمی از فعالیت یا درس خود را روی آن ذخیره کنند، در صورت خرید لپ تاپ فیک به مشکل خواهند خورد، چون احتمال خرابی زودهنگام و حتی سوختن آن وجود دارد؛ به همین دلیل قبل از مراجعه به بازار برای خرید لپ تاپ باید بعضی نکات را در نظر داشت.

موارد استفاده

متقاضیان قبل از مراجعه به بازار یا مراکز فروش معتبر برای خرید لپ تاپ باید هدف خود را از خریدن این محصول مشخص کنند، زیرا انواع مختلفی از این محصولات با نرم‌افزار و سخت‌‌افزارهای گوناگون به بازار عرضه شده است. مثلا لپ تاپ مختص دانشجویان با لپ تاپ گیمینگ یا کار متفاوت است.

خرید لپ تاپ-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اندازه صفحه نمایش و وزن

افراد قبل از توجه به برند لپ تاپ باید اندازه صفحه و وزن آن را در نظر داشته باشند. گاهی لپ تاپ‌ها به منظور ارائه در کنفرانس‌های کاری و درسی استفاده می‌شوند. در چنین حالتی خرید لپ تاپ سبک با صفحه نمایش متوسط، مناسب به نظر می‌رسد. برخی از استفاده کنندگان به دلیل مشکلات چشمی یا شرایط دیگر، مایل به استفاده از لپ تاپ‌هایی با صفحه کوچک یا متوسط نیستند که این افراد باید به دنبال خرید لپ تاپ صفحه بزرگ باشند.

رم یا حافظه

مهندسان و معماران باید لپ تاپ مخصوص با رم یا حافظه زیاد خریداری کنند. حتی گاهی اوقات این افراد یا گروه مشاغل، دیگر برای فعالیت خود حافظه کافی در لپ تاپ ندارند و مجبور به نصب حافظه جدید روی آن می­شوند. در واقع قابلیت لپ تاپ متناسب با شغل و رشته استفاده کننده باید مورد توجه قرار گیرد و درباره رم آن سوال شود.

باتری و برند لپ تاپ

متناسب با نیاز کاربران لپ تاپ، باتری آن نیز اهمیت پیدا می‌کند. کاربران عادی به باتری با ظرفیت چهار تا شش سلولی احتیاج دارند، اما کاربران حرفه‌ای نیازمند باتری هشت سلولی هستند. هنگام خرید لپ تاپ، برند تولیدکننده نیز اهمیت دارد؛ چون برخی برندها در تولید لپ تاپ اداری معروف‌تر هستند؛ در حالی که بعضی برندها لپ‌تاپ‌های گیمینگ مناسبی را به بازار عرضه می‌کنند.

خرید لپ تاپ-کاماپرس

آشنایی با دو نوع از لپ تاپ های اقتصادی بازار

حال که از برخی مسائل مهم درباره خرید لپ تاپ آگاهی پیدا کردید، بد نیست با دو لپ تاپ قیمت مناسب و رده متوسط بازار نیز آشنا شوید.

1-لپ تاپ مینی لنوو IdeaPad1-B: آیدیاپد لنوو، یکی از لپ تاپ‌های سبک با کاربری عمومی است که با نام  مینی لنوو نیز شناخته می‌شود. این لپ تاپ اقتصادی که در سال 2020 به بازار عرضه شده، برای امور روزمره، وبگردی و همین طور برای دانش آموزان نیز گزینه مناسبی است. قیمت این لپ تاپ در لحظه تهیه گزارش 9 میلیون و 700 هزار تومان است.

2-لپ تاپ ایسر Aspire 3 a315-58-34X1: ایسر آسپیر برای متقاضیان لپ تاپ با صفحه نمایشگر متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این لپ تاپ ظریف و باکیفیت، دارای صفحه نمایش از نوع فول اچ دی و 15 اینچ بوده و پردازنده مرکزی آن نیز آی 3 اینتل است که برای ذخیره و انتقال اطلاعات گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این لپ تاپ برای دانشجویان، کارمندان و دانش آموزان مناسب است. قیمت این لپ تاپ 15 میلیون و 400 هزار تومان است.

خرید لپ تاپ اصل و مناسب از “آداک کامپیوتر”

آداک کامپیوتر، یک مجموعه معتبر ارائه دهنده أنواع لپ تاپ از برندهای گوناگون است که امکان خرید از آن هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی و آنلاین وجود دارد. این مجموعه تمامی محصولات را با گارانتی معتبر ارائه می‌دهد. ارسال رایگان کالا، ضمانت 10 روزه بازگشت بی‌قید و شرط و همکاری با شرکت‌های توزیع کننده معتبر محصولات از دیگر مزیت‌های آداک است که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. هر دو نوع لپ تاپ‌ فوق با قیمت ذکرشده نیز در سایت آداک کامپیوتر به آدرس adak.shop  موجود است. همچنین جهت خرید لپ تاپ می توانید با شماره تلفن 02142297 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز