نکات مهم برای سفر به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشور طبیعت، حیات وحش و شگفتی‌ها است. اگرچه تور آفریقای جنوبی یکی از تورهای لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود اما هر ساله تعداد بیشتری از ایرانی‌ها برای سفر به آفر یقای جنوبی علاقه‌مند می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی برای شروع سفر به آفریقای جنوبی پرداخته است که بهتر است قبل از سفر به این کشور بدانید.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی جزو کشورهایی است که در تمام طول سال می‌توان به این کشور سفر کرد اما در بین ماه‌های مختلف سال، ابتدای دی ماه تا انتهای اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. به دلیل قرار گرفتن این کشور در نیم کره جنوبی، این زمان از سال مصادف با اواخر تابستان و پاییز این کشور است و گردشگران در این ایام آب و هوای بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد.

سفر به این کشور معمولا به صورت 9 شب و 10 روز یا 10 شب و 11 روز برگزار می‌شود. به دلیل طولانی بودن زمان تور بهتر است که در وضعیت آب و هوایی معتدل‌تری سفر خود را انجام دهید.

سفر به افریقای جنوبی - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کدام شهرهای آفریقای جنوبی؟

معمولا تورهای آفریقای جنوبی در 4 منطقه و شهر کیپ تاون، ژوهانسبورگ، سان سیتی و پارک جنگلی انجام می‌شود و ممکن است در طول تور تمام یا چند منطقه از این لیست را بازدید کنید. به جز کیپ تاون، فاصله 3 نقطه دیگر از هم زیاد نیست و بیشتر نقل و انتقال بین این شهرها و مناطق با اتوبوس صورت می‌گیرد. به همین دلیل بهتر است که برای نقل و انتقالات اتوبوسی در سفر به آفریقای جنوبی آماده باشید.

دلار کافی همراه خود داشته باشید

واحد رسمی پول آفریقای جنوبی راند است اما نیازی نیست که شما در ایران این ارز را تهیه کنید. دلار یکی از ارزهایی است که معمولا در سفر به آفریقای جنوبی قابل استفاده است. به همین دلیل توصیه می‌شود که در سفر به آفریقای جنوبی دلار به اندازه کافی همراه خود داشته باشید. در زمان مورد نیاز می‌توانید در هرجایی از این کشور دلار را به راند تبدیل کنید. در حالیکه تبدیل ریال به راند کار آسانی نیست و باید در صرافی‌های خاصی این کار را انجام دهید.

به فرهنگ آفریقای جنوبی احترام بگذارید

آفریقای جنوبی این روزها کشور امنی برای گردشگران محسوب می‌شود. اما بهتر است که در سفر به آفریقای جنوبی به فرهنگ این کشور و آداب و رسوم آن احترام بگذارید تا به مشکل برنخورید. مردم این کشور روی رسوم خود تعصب زیادی دارند و از توریست‌ها نیز انتظار رعایت این نکات را می‌کشند.

برای نمونه بهتر است که پوششی شبیه مردم این کشور به تن داشته باشید و در طول سفر همراه با گروه تور حرکت کنید. صبر و حوصله در بازدیدهای گروهی در این کشور توصیه می‌شود. راهنماهای تور معمولا آشنایی دقیقی با قوانین و فرهنگ این کشور دارند و بهترین راهنمایی را در این زمینه به شما خواهند کرد. مسائلی مانند انعام دادن در رستوران یک امر ضروری در آفریقای جنوبی است و مردم این کشور روش‌های متفاوتی برای سلام و احوالپرسی دارند.

سفر به آفریقای جنوبی - کاماپرس

وسایلی که باید به همراه داشته باشید

شارژر و پاوربانک یکی از وسایل مهم و ضروری است که همیشه در سفر به آفریقای جنوبی باید همراهتان باشد. برقی شهری در این کشور متفاوت و 320 ولت است و پریزها به صورت دو یا سه شاخه هستند. به همین دلیل پاوربانک می‌تواند نجات دهنده شما در هر مکانی باشد.

آب‌های لوله کشی شده در این کشور آشامیدنی نیستند و همیشه باید آب معدنی به همراه داشته باشید. دستشویی‌های این کشور نیز مجهز به شلنگ نیستند و همراه داشتن دائمی دستمال و دستمال مرطوب نیز توصیه می‌شود.

داشتن کیف‌های متعدد برای حمل وسایل، پول و اشیای قیمتی نیز مهم است و بهتر است که همه این وسایل را به صورت یکجا و در یک کیف نگه ندارید. همچنین توصیه می‌شود که در سفر به آفریقای جنوبی از تمام مدارک خود کپی تهیه کرده و در جای متفاوتی از مدارک نگه‌داری کنید. گم کردن مدارک یک اتفاق معمول در سفر است و کپی مدارک می‌تواند نجات دهنده شما باشد.

خرید تور آفریقای جنوبی از «قصران گشت»

آژانس مسافرتی «قصران گشت» ارائه کننده تورهای لوکس بین المللی به کشورهای مختلف جهان است. دریافت ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا از جمله خدمات تخصصی این آژانس است. همچنین آژانس قصران گشت از جمله آژانس‌های مسافرتی فعال در زمینه رزرو هتل و خرید بلیت هواپیما در کمترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل می‌توانید به سایت رسمی آژانس مسافرتی قصران گشت در آدرس ghasrangasht.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02188697080 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز