نمایشگاه گردشگری دوبی 2023 ؛ هر آنچه باید بدانید

لست سکند

بازار مسافرت عربی نمایشگاهی تجاری و بین‌المللی گردشگری است که هر ساله در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه پتانسیل‌های تجاری خاورمیانه در حوزه گردشگری را به متخصصان داخلی و خارجی معرفی می‌کند. مرکز تجارت جهانی دوبی مرکزی نمایشگاهی و رویدادی است که فضاها و امکانات کنفرانس مدرن ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نمایشگاه گردشگری بازار سفر عربی

به گزارش کاماپرس بازار سفر عربی در سال 1994 تأسیس و از آن زمان تا کنون تبدیل به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های صنعت سفر گردشگری در خاورمیانه شده است. این نمایشگاه طیف وسیعی از صنایع و خدمات همانند خطوط هوایی، تورهای گردشگری، هتل‌ها و استراحتگاه‌ها، سفرهای دریایی، جاذبه‌های گردشگری، خدمات فناوری و … را پوشش می‌دهد. نمایشگاه سفر عربی در سه محور اصلی گردشگری پایدار، گرشگری پزشکی و نوآوری‌های فناوری در صنعت سفر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تأکید اصلی این دوره از نمایشگاه گردشگری دوبی بر روی رفتن به سمت صفر خالص است. این اصطلاح توصیف‌کننده وضعیتی است که در آن از تولید گازهای گلخانه‌ای خودداری می‌شود. نمایشگاه به دنبال معرفی فناوری‌های مربوط به سفر پایدار بوده و مسائل محیط‌زیستی را در اولویت خود قرار داده است.

راز آسمان پایتخت

سی‌امین دوره این نمایشگاه گردشگری از دوشنبه 1 می تا پنجشنبه 4 می 2023 برقرار است. رید اگزیبیتیشن برگزار کننده این رویداد است که یکی از سازمان‌های پیشرو بین‌المللی در سازماندهی و مدیریت نمایشگاه‌های تجاری است. این شرکت هر ساله بیش از 500 رویداد را در 30 کشور جهان برگزار می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز