نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی دبی 2023

نمایشگاه پزشکی دبی-کاماپرس

نمایشگاه بین‌­المللی تجهیزات پزشکی دبی با عنوان ” عرب هلث” از تاریخ 30 ژانویه تا 2 فوریه 2023 برابر با 10 الی 13 بهمن ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی و همایش­‌های بین‌­المللی دبی برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه عرب هلث یکی از رویدادهای معتبر و مهم در حوزه تجهیزات پزشکی در خاورمیانه است که هر ساله با حضور توزیع‌­کنندگان، تولیدکنندگان بین‌­المللی و ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و استارت‌­آپ‌­های نوآورانه از سراسر جهان در شهر دبی برگزار می‌­شود. در این رویداد بیش از 3 هزار غرفه­‌دار از 70 کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، روسیه، چین، ژاپن، انگلستان، ایتالیا، آلمان، عربستان صعودی، ترکیه، امارات متحده عربی و غیره جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود شرکت می­‌کنند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی در 9 بخش از جمله بخش تجهیزات و دستگاه‌­های پزشکی- کالاهای یکبار مصرف و مصرفی- ارتوپدی و فیزیوتراپی- تصویربرداری و تشخیص- بهداشت و درمان و خدمات عمومی- سیستم ها و راه حل­‌های فناوری اطلاعات- زیرساخت­‌ها و دارایی‌­های مراقبت‌­های بهداشتی – سلامتی و پیشگیری و بخش تحول مراقبت‌­های بهداشتی برگزار می‌­شود که هر کدام از این بخش­‌ها دارای گروه­‌های محصول متنوعی است. همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌­های آموزشی و 10 کنفرانس معتبر در موضوعات متنوع نیز برگزار می‌­شود.

آریاک سفر

دوره قبل این نمایشگاه طی ژانویه 2022 با حضور شرکت­‌ها و برندهای مطرح در حوزه تجهیزات پزشکی از 60 کشور جهان در مرکز تجارت دبی به مدت 4 روز برگزار شد. در این رویداد بیش از 3 هزار و 500 غرفه­دار از سراسر جهان جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور داشتند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز