نفس بورس گرفته شد

دیروز شاخص کل بورس با ریزش سنگین 26 هزار و 660 واحدی نسبت به روز قبل، به مرز یک میلیون و 208 هزار و 47 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز 6 هزار و 908 واحد دیگر کاهش پیدا کرد و 317 هزار و 67 واحد شد. برخی از معامله گران بازار بورس به جریان معاملات امروز امید داشتند که یک حمایتی در بازار شکل بگیرد اما این اتفاق هم نیفتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متاسفانه در بازار بورس دیروز شاخص کل در کانال نزولی به سمت پایان شکسته شد و ناامیدی معامله گران و سرمایه گذاران را بیشتر کرد. پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سرمایه، اعلام کرده که شاخص کل قبلا هم اعداد بسیار پایین را تجربه کرده و با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، رسیدن آن به کانال یک میلیون و 100 هزار واحدی دور از انتظار نیست. در صورتی که ارزش معاملات طی هفته‌های بعد هم به همین منوال ادامه پیدا کند، نمی‌توان انتظارات مثبتی درباره این بازار داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گفته الیاس‌کردی، با سرعتی که شاخص کل در حال ریزش است، حمایت‌های این بازار یکی پس از دیگری شکسته خواهد شد. متاسفانه با شدت ریزشی که اکنون مشاهده می‌شود، احتمال شکست کف حمایتی یک میلیون و 200 هزار واحدی هم وجود دارد.

خلاصه‌ای از وضعیت امروز بورس

حجم معاملات خرد امروز هم نسبت به دیروز کاهشی بود و به 6 میلیارد سهم رسید. ارزش معاملات معاملات خرد هم طی روز جاری 30 هزار و 969 میلیارد ریال شد. نمادهای «پارسان»، «فارس» و «نوری» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس گذاشتند.

بیشترین ارزش معاملات دیروز هم مربوط به نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شبندر» بود. بالاترین افزایش قیمت پایانی امروز هم به نمادهای «فولای»، «خلنت» و «توریل» مربوط می‌شد. شاخص کل فرابورس هم دیروز 289 واحد در مقایسه با روز گذشته‌اش کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 954 واحد رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز