نصب برنامه در تلویزیون سونی بعد از فیلتر Google Play

نصب برنامه ب روی تلویزیون-کاماپرس
لست سکند

تلویزیون‌های هوشمند سونی با ارائه امکانات و آپشن‌های جذابی همچون قابلیت نصب برنامه‌های مختلف اندرویدی، با استقبال بسیار گسترده‌ای روبه‌رو شده‌اند؛ با این حال، آموزش نصب برنامه در تلویزیون سونی برای بهره‌مندی از مزایای یک تلویزیون اسمارت ضروری است.

به گزارش کاماپرس، تلویزیون هوشمند سونی با بهره‌مندی از سیستم عامل Android، قابلیت دسترسی سریع به انواع برنامه‌های اندرویدی را برای کاربرانش در نظر گرفته است؛ با این حال، نصب برنامه در تلویزیون سونی با وجود فیلتر بودن گوگل‌پلی، برای کاربران ایرانی تاحدودی دشوار و چالش‌برانگیز است؛ از این رو آموزش دانلود برنامه، حذف و نصب برنامه‌ها، رفع فیلتر گوگل‌پلی، راه‌اندازی گوگل تی‌وی و امثال آن برای تمامی کاربران تلویزیون‌های هوشمند سونی ضرورت دارد.

این گزارش به ارائه راهنمای نصب برنامه در تلویزیون سونی پرداخته است.

ویدیو آموزش نصب برنامه در تلویزیون سونی یا هر تلویزیون اندرویدی دیگر

برای مشاهده ویدیو کامل نصب برنامه در تلویزیون سونی به وبسایت افرالند سر بزنید!

چرا نصب برنامه روی تلویزیون سونی؟

هزینه کردن برای خرید تلویزیون هوشمند بدون استفاده از مزایای آن مانند نصب برنامه‌های اندرویدی، کاملا بی‌فایده است؛ چرا که در هر حال وقتی پول یک تلویزیون اسمارت را پرداخت کرده‌اید، بهتر است که از آپشن‌ها و امکانات آن نیز بهره‌مند شوید.

راز آسمان پایتخت

نصب برنامه در تلویزیون سونی امکانات بسیاری را در اختیار کاربران می‌گذارد. شما می‌توانید به راحتی برنامه‌های مختلف اندرویدی را نصب کرده و در سریع‌ترین زمان به محتوای ویدئویی، موسیقی، عکس و حتی دیگر محتواهای دیجیتال دسترسی داشته و تجربه خود در تماشای تلویزیون را به یک تجربه هیجان‌انگیز و باکیفیت تبدیل کنید.

اتصال به اینترنت؛ نخستین گام برای نصب برنامه

نصب برنامه روی تلویزیون سونی بدون اتصال به اینترنت امکان‌پذیر نیست.

برای اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی، روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه آمده است.

درگاه LAN: یک روش برای اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی، اتصال کابل اینترنت به درگاه LAN تلویزیون سونی و مودم است.

نصب برنامه بر روی تلویزیون-کاماپرس

فناوری وای فای (Wi-Fi): روش دیگر، فعالسازی وای فای در تنظیمات تلویزیون سونی و انتخاب شبکه وای فای موردنظر، وارد کردن رمز عبور و در نهایت اتصال به اینترنت است. برای داشتن اتصال بی‌سیم بهتر می‌توانید از Wi-Fi Extender  یا Powerline Adapter استفاده کنید.

بلوتوث: همچنین شما می‌توانید با استفاده از فناوری بلوتوث، تلویزیون سونی را به یک گوشی هوشمند متصل کرده و از اینترنت گوشی همراه استفاده کنید.

نحوه راه‌اندازی Google TV در تلویزیون سونی

گوگل تی‌وی(Google TV) یکی از آپشن‌های جذاب تلویزیون هوشمند سونی است که با ارائه یک محیط جذاب، قابلیت نصب برنامه‌های مختلف و دسترسی به گوگل‌پلی را فراهم می‌کند. با این حال، استفاده از خدمات گوگل تی‌وی نیازمند راه‌اندازی این برنامه است.

نصب برنامه بر روی تلویزیون-کاماپرس

برای راه‌اندازی این برنامه، تلویزیون را نخستین بار روی حالت Basic نصب و راه‌اندازی کنید تا مشکل تنظیمات زمان و ساعت برای اتصال گوگل تی‌وی به اینترنت حل شود. سپس با ورود به بخش تنظیمات تلویزیون، روی گزینه راه‌اندازی Google TV کلیک کنید. پس از این مرحله باید یک جی‌میل معتبر وارد کرده و تیک پذیرش شرایط را بزنید. پس از چند دقیقه می‌توانید با کلیک روی شروع به کار، وارد محیط گوگل تی‌وی شوید.

چطور فیلتر گوگل‌پلی را در تلویزیون سونی دور بزنیم؟

تصور کنید که پس از صرف هزینه برای خرید تلویزیون هوشمند سونی، با محدودیت‌های فیلترینگ برای نصب برنامه‌های موردعلاقه خود روبه‌رو می‌شوید. به‌عنوان مثال فروشگاه گوگل یا همان گوگل‌پلی برای نصب برنامه فیلتر است.

یک روش مطمئن برای رفع این محدودیت در ادامه آمده است:

هات اسپات اینترنت: ابتدا روی یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت آزاد، یک فیلترشکن قوی و یک پراکسی(به‌منظور ست کردن کد آن با پراکسی تلویزیون) نصب کنید. سپس اینترنت گوشی را روشن کرده و با تلویزیون هات‌اسپات کنید.

نصب برنامه بر روی تلویزیون-کاماپرس

تنظیمات پراکسی: فیلترشکن گوشی را روشن کرده و پراکسی را نیز فعال کنید. سپس وارد تنظیمات تلویزیون، شبکه و اینترنت شده و در قسمت تنظیمات پراکسی همین تنظیمات را با انتخاب گزینه وارد کردن دستی، اعمال کنید.

تغییر پورت: در نهایت پورت موردنظر را نیز تغییر داده و سایر گزینه‌ها را پاک کنید. پس از ذخیره این تنظیمات، فیلترشکن روی تلویزیون شما نصب شده و می‌توانید بدون محدودیت از امکانات گوگل‌پلی بهره‌مند شوید.

افرالند: فروشگاه لوازم خانگی و تلویزیون

“افرالند” به‌عنوان یک مجموعه معتبر به ارائه خدماتی در حوزه نقد و بررسی و همچنین مقایسه و راهنمای خرید تلویزیون و لوازم خانگی پرداخته و از ابتدا تا انتهای خرید یک تلویزیون با کیفیت در کنار شما خواهد بود. با انتخاب مجموعه افرالند، می‌توانید با مراجعه به وبسایت افرالند، علاوه بر مشاهده مشخصات و توضیحات کامل تلویزیون سونی موردنظر خود، نحوه استفاده از امکانات و قابلیت‌های این تلویزیون را نیز یاد بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : افرالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “نصب برنامه در تلویزیون سونی بعد از فیلتر Google Play

  1. کیان گفته:

    سلام
    من همه مراحل بالا را اجرا میکنم بمحض ست شدن پروکسی درحالت دستی پیغام متصل بدون اینترنت رپی صفحه میاد مدل تی وی سونی 65x80l هستش لطفا راهنمایی کنید

  2. کیان گفته:

    سلام
    من همه مراحل بالا را اجرا میکنم بمحض ست شدن پروکسی درحالت دستی پیغام اتصال به هات اسپات گوشی شیائومی بدون اینترنت روی صفحه میاد مدل تی وی سونی 65x80l هستش لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز