نحوه تعیین وقت سفارت به کمک پارت ویزا

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از الزامات ورود به کشورها دریافت مجوز ورود است که برای تهیه‌ی ویزا کشور موردنظر باید ابتدا به سفارت کشور مقصد به جهت ارائه مدرک مراجعه شود که این امر نیازمند تعیین وقت سفارت از قبل است.

به گزارش کاماپرس، سفارت به جهت ایجاد نظم و عدم هرج‌ومرج ساعت مشخصی را برای مسافران به جهت مراجعه تعیین می‌کند اما برخی اوقات مسافران با عدم وقت و اطلاعات مواجه هستند که برخی مجموعه‌ها این اقدام را برای مسافران انجام می‌دهند تا متقاضیان تعیین وقت، استرس و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

اولین مرحله برای ورود به کشور مقصد دریافت ویزا است که برخی برای تسهیل در امر تعیین وقت همچنین صرفه‌جویی در زمان می‌توانند از مجموعه‌های ارائه دهنده این خدمت کمک بگیرند.

شرایط و مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت

از مدارکی که متقاضیان باید در اختیار پارت ویزا در جهت دریافت وقت قرار دهند می‌توان اسکن تصویر صفحه اول پاسپورت، اسکن یک قطعه عکس سه در چهار و ارائه شماره تلفن را نام برد.

راز آسمان پایتخت

به گفته پارت ویزا این مجموعه خدماتی همچون وقت سفارت، دریافت ویزا، بلیت هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و اخذ دعوتنامه را به صورت تخصصی برای کاربران خود انجام می‌دهد.

از دیگر خدماتی که پارت ویزا ارائه می‌دهد می‌توان به پیکاپ ویزا اشاره کرد که این امر برای سه کشور کانادا، انگلیس و آمریکا انجام می‌شود که پیکاپ ویزای کانادا را می‌توان از سه طریق ترکیه در شهرهای آنکارا و استانبول، ارمنستان در شهر ایروان و امارات متحده عربی در شهرهای دبی و ابوظبی انجام داد.

به انواع پیکاپ ویزا همچنین می‌توان به ویزای توریستی، ویزای دانشجویی، عبوری یا ترانزیت، ملاقات، تجاری، درمان، ازدواج، کار و تعطیلات اشاره کرد.

پارت ویزا از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه تعیین وقت سفارت کشورهای مختلف آغاز کرد. این مجموعه در راستای شفافیت دریافت ویزا برای متقاضیان تلاش می‌کند  و ماموریت خود را دریافت آسان ویزا اعلام کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارت ویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز